8 . maj

Är hemma just nu ensamma. J är med sin pappa i kyrka, men de kommer snart. Jag vet. Jag vet inte mer, vad händer med mig. Jag kan inte lämna i fred min London kille, han ska åka till Turkiet nu imorgon, och skrev att jag planerar att komma till London kanske på sommaren, att jag vill träffa honom, om han är tillbaka. Han svarade, att han vet inte om han kommer tillbaka. Jag skickade några bilderna honom, och trodde att han svarar nåt, men det gjorde inte han, Och jag tror inte att han kommer svara nu heller. Han måste fatta, att jag vill träffa honom, men det vill inte han. Jag vet inte, det är nånting med honom, att jag måste få träffa honom. Jag måste glömma nu alla killarna kanske, jag bara vill inte vara mer ensamma. Vill komma över T nu helt. Han är inte mer intresserad av mig, måste förstå det nu, jag vet inte, jag vill ju träffa honom igen, men vill inte mer att pressa honom, att fråga, om vi kan ses. Om jag frågar, då vet redan, att han kommer inte svara. Han vet att jag vill ha mer än vänskap. Vet att nästa helg han är ledig, då skulle fråga honom, jag vet att kommer ju fråga nu nästa vecka. Och jag kommer säkert att jobba nu nästa helg. Fick sms, att jobbar nu på måndag, men hoppas att kan jobba nu hela veckan. Behöver pengar nu, har inte betalat min hyra, som vill betala nu på en gång, och sen har nu två lån, som måste betala. Det är så mycket just nu. Trodde att mamma kommer skicka lite till pengar nu, men hon skickar inte mer nu. Nästa månad kommer skatt, och nu kommer att använda allt, att betala räkningar. Måste kunna spara nu lite, men vet att kan inte. Jag hatar detta liv, att inte ha tillräckligt med pengar. Ska fråga mamma, om hon kan ta J en vecka till Estland, och sen har jag två veckor till M också. Han pratade nån om juli. Imorgon ska till läkare nu, kollar upp mina prickar, hoppas bara att jag är frisk. Om jag är sjuk, då vet inte hur kommer klara med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0