9.maj

Idag var hos läkare.....och de hittade två födelsemärke, som behövs att opereras bort nu. Jag blev ledsen för det, att de är farliga, men nu kommer de att opereras bort redan på onsdag. Pengar bara går. Fick svar av mamma också idag, att hon kan ta J nu närsomhelst på sommaren. Det känns bra, att kan börja planera med M om det nu. Snart ska börja med tvätten, och sen ska gå och springa. Idag har sista träningspass- springa 5 km. Mitt mål, att kunna springa under 30 min nu. Jag vet att jag kan det nu. Efter det kan ta det lite lugnare, inte mer att springa varannan dag. Min knä mår inte alls så bra nu heller, det behöver vila lite nu. Min London kille läste , men såklart han svarade inget nu. Jag tänkte redan , att han bryr om mig, och svarar att han vill också träffa mig, men det vill han inte, nu har fått nog. Jag är så trött med allt nu, alla bara slänger mig som en boll hit och dit hela tiden. Vill inte mer, att tänka på det nu, vill hitta nån nu, vill bli kär i nån. Men nu har ju öppnat mina ögonen, och kollar runt, och har även att börjat le till killarna. Nu ska fixa mig för min träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0