11.november

Jag sov sådär i natten igen, inte hela natten. Det går inte bara. Det måste vara fel, att sova här i vardagsrummet. Tänkte prova sova i J-s rum ikväll. Hoppas det går bra med intervju idag. Jag bara skrev klart, inte övat så mycket, ska göra det på tåget nu. Tiden går så snabbt, börjar bli rädd med allt snart. Hur klarar mig nästa månad, måste jobba nu igen att få ihop lite pengar. Jag tror inte mer att få nån studiemedel nästa månaden. I januari börjar jag läsa engelska och sen tänker jobba, men bara några dagar i veckan. Väljer själv vilka dagar kommer att jobba. Nu vill jobba lite, och sen vill resa bort på sommaren med J såklart. Kanske få nån semesterersättning, men tror inte, för att har extra anställning. Utan J denna vecka, vet inte vad ska göra. Tänkte jobba även på söndag, men ändrade mig , jobbar på Radisson på lördag. Om skulle jobba på söndag, då kommer vara trött på måndag. Behöver vila en dag. Nu ska till skolan. Hemma tillbaka. M ska komma efter klockan 19 nu, hämtar J-s grejerna. Han vill bara nu ipad. Ändrade sig igen, han behöver ingen täcke. På fredag kommer att träffa nu denna estnisk tjejen, efter lektionen , det är bättre. Jag väntar faktiskt nu om säger ärligt att T ska svara nåt, men han kommer inte svara. Han kanske är ledig bara en dag, och har inte ju tid att ses. Han vill inte bara ses, och få sin present, han vill ha mer....Jag tänker på honom, kan inte släppa honom inte alls nu igen. Det är jobbigt att vi kan inte ses. Jag vill träffa honom, när har ingen J hemma ju.... På söndag har tagit helt ledigt nu. Jag kan inte jobba. Måste vara ledig nån dag. Idag fick elräkningen, som har inte betalat. Vet inte hur kommer att betala det nu. Betalar inte och slut. Nästa månad kommer att ansöka socialen nu. Ska skicka alla papper bara in och allt. Om få ingen bidrag, då är det kört. Klarar inte mer. Ska läsa lite igen, sen tar det lugnt. Kom hem idag nästan tre timmar. Snart ska sova, tänkte prova sova i J-s rum. Kanske kan sova, kanske inte. Jag behöver sova på riktigt. Det börjar störa igen mitt liv-FB. Hela tiden in-ut och in-ut. Måste börja undvika det, men har kontakt med honom där ju. Men ser ju om han svarar nånting. Men tror inte att den vecka kommer vi att ses. Nu kan göra vad vill själv, planera. Idag skulle M komma och hämta j- s ipad. Han skickade ingen sms, att han glömde. Och sa nu att imorgon kommer, svarade at hoppas att min mobilen är på. Att stänger av ofta nu. Sparar batteri, nu laddar min mobilen på pendel. Det är nånting, spara lite lite pengar. Jag vet inte, hur överleva med min ekonomi. Jag kan inte köpa ingen julklapp till J. Hon visade så många sakerna, som hon önskar. Sen blev hon ledsen och sa att jag få inte , jag önskade tidigare och fick ingen....jag blev så ledsen att höra det allt. Jag vill ge ett bra liv till henne, men kan inte göra allt för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0