12.november

Jag är hemma nu efter skolan och börjar skriva argumentation för imorgon. Hoppas att klarar det skriva klart nu. Det är lite för jobbigt, bara att kämpa på. M ska komma hämta J-s ipad. Stängde av mobilen, spara batteri. M vet det, då han kan bara komma för att ser när han är här. Snart är det gått igen en vecka. Tiden går bara så snabbt. Idag var lite i Uppsala, tog lite nya bilderna, även en bild vid Fluster, en nattklubb. Skrev att här var jag när var 18 år, att dags att komma tillbaka. Nu kommer säkert att T se också det. Han har inte svarat inget, tror att han har inte tid att ses. Jag tänker inte börja fråga honom igen om det. Det skulle vara han nu, som måste ta kontakt. Jag planerar nu att jobba nästa halvåret, att kan spara lite pengar och betala av krediter, som har kvar. Då kommer ha kvar bara en lån och studielån. Hoppas på det att kan klara engelska också nu. Det är distans , men kommer jobba inte heltid, bara max två dagar i veckan. J var här, hon tog bara i pad. Saknar henne redan nu. På måndag är hon hemma tillbaka. Nu om en månad börjar bli det slut med kurs, men nu börjar det jobbigaste period. Alla de tentor, och prov. Jag är rädd för de lite. Kommer jag att hinna med. Kanske är det bättre att börja redan nu. Annars blir det svårt. Jag vet inte när kommer att träffa honom nu, den vecka kommer inte att ses, nästa vecka har jag J hemma, då är det inte lätt att ses. Om han tänker inte att åka till mig helgen. Men det tror jag inte. Tror att han är ledig nästa helg nu, men säkert att han vill inte ses, när har J hemma. Han visat intresse mot J också, att vill träffa även henne. Nu har vi försökt snart tre veckor att ses. Det var nära, att vi skulle sett, men han hade vänner, som ville träffa honom. Då förstod jag, att jag kommer efter hans vänner. Vill inte börja hoppas för mycket. Såklart att vill ju träffa honom, saknar honom. Han vet att vill ju ses. Men det är svårt för honom att ses, om han jobbar för mycket. Han sa, att han måste kolla upp om han är ledig, han har inte hört av sig, då han är inte ledig inte alls. Om bara han svarar nåt. Vill inte pressa honom för mycket. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0