14.november

Jag mår dåligt igen. Klarar inte att vara. Jag började igen med mina meddelande. Igår skrev, och idag fortsatte , han svarar inget. Först frågade honom, om han vet hur han jobbar nästa vecka. Efter det skrev direkt- förlåt att stör dig, men nu vill fråga en sa, om du är rädd att ses. Han läste det direkt, men svarade inget. Han vet inte vad ska svara. Jag är dum i huvudet redan, han tänker kanske jag är helt klok kanske. Just nu vill jag bara gråta, vill inte mer att vara här, vill inte leva. Jag vill bara ha honom, han vet det, och kan inte ge upp hoppet. Varför måste han då svara mig, bara att blocka bort mig på FB. Att kan inte mer att störa honom. Jag var så rädd att blev kär i honom, det bara kom, den känsla. Nu ljög även till D, att på lördag ska åka till honom, jag vet inte varför gjorde så, men vill inte mer höra hur hon pratar om honom. Jag vill inte. Hon ville gå ut i helgen. Jag har ingen pengar att gå ut. Hon vet det, varför hon frågar mig. Fattar inget. Jag vill leva ett lyckligt liv, men just nu kan tänka bara på honom. Han vet , har förstått själv nu att jag vill ha mer än bara vänskap. Han har andra tjejerna samtidigt, och jag är faktiskt svartsjuk på alla dessa tjejerna. Vet inte hur länge klarar med allt. Nu vill vila lite, sen fortsätta att plugga och skriva. Idag ska göra klar övningar och skickar iväg. Klar med mina övningar, skickade iväg. Jag skrev honom, att kanske det var en dum fråga...förlåt. Jag tror han jobbar, annars han skulle läst den. Jag tror inte att han kommer skriva tillbaka....stängde av mobilen. Hela tiden kollar, om han läst meddelande. Jag är så hungrig, vet inte vad ska äta. Vill inte alls att börja lagga maten. Pengar är slut för den vecka. Nu har bara ca 60 kronor kvar. Nästa vecka vet inte hur klarar nu. Allt är slut. Nu väntar när barnbidrag kommer på torsdag. Hoppas klara tills dess. Nästa vecka har jag även J. Måste tänka på henne först.... Imorgon ska jobba, jag vill inte alls att jobba. Men måste göra det nu, att leva nästa månad. Jag vet redan nu, att kommer leva som denna månaden. Vet inte hur kan betala hyra. Eller när kan betala. Måste låna igen, och betala tillbaka. Hyra går direkt till inkasso. Bättre att jobba på Scandik, då kommer lön snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0