15.november

Jag kunde inte sova inte alls i natten heller. Han svarade inget, blev besviken. Han måste ha en period, när han bara vill inte svara mig. Jag känner honom. Ingen ide att börja bomba med sina meddelande just nu. Snart måste gå till jobbet, men vill inte gå. Måste för att få in pengar. Jag vet inte hur kommer klara nästa månaden, fira jul eller inte. Mår dåligt, vill gråta, vill inte vara ensamma, saknar honom. Bara bita ihop och gå vidare med livet. Jag hoppas just nu, att klara mina tentor och prover. Nu måste börja plugga lite mer hårdare. Nästa vecka börjar med grammatik. Bara två veckor kvar tills första provet. Fyn , jag började spela igår. Satsade 100 krona, vann en liten del, men har kvar bara 50 kronor. Jag skulle inte börjat, men vill ju ha pengar. Kanske kommer jag vinna, behöver pengar. En spel var så kul. Nu ska till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0