16.november

Jag kunde inte vara, redan halv sju skrev honom, och nu skrev allt. Bara att han kan fatta nu det, han läste min meddelande. Jag skrev också nu, om han kan vara så snäll och svara. Han gjorde inte det nu. Jag bara skrev att ber honom att bara träffa honom att kan ge min present nu bara 5-10 min. (om han vill inte mer träffa mig länge). Kanske kommer han tänka nu, och kommer svara nånting. Jag vill att han kan bara svara, han beter sig som en 20 årig just nu. Hur svårt kan det vara att skriva tillbaka. Jag förstår honom inte mer...jag vill inte att han kommer att hata mig nu. jag är ärlig med honom,, hoppas vi kan fortsätta att vara vänner. Jag kan inte släppa honom just nu, bara kan inte. Jag har fortfarande känslorna med honom, och han vet det själv nu. Att vill träffa honom, att få vara med honom.... Började redan klockan 7 att skriva här nu, fortsätter tills klockan 12 kanske. Sen måste hinna städa också och handla lite maten. Sen börjar skriva annan ämne, om hinner skriva nu en del, då kommer bli nöjd. Det är för mycket just nu. ...med allt. Om kan vara lite gladare. Igår kom D igen att chatta. jag berättade att gick inte till U, att han glömde bort sina arbetskamraterna som skulle träffa igår. Jag vill inte säga, att han bryr inte om mig, eller att han inte svarar på mina meddelande. Jag vill inte höra prata om honom med henne mer. Nu ska fortsätta med pluggandet. Han läste min meddelande klockan 8 tiden, och svarade inget tillbaka. Han måste kanske fundera, vad svara. Eller bara vill glömma bort mig helt enkelt. Jag har gjort nånting mer, som kanske var inte så bra ide. Jag såg att en dag hade en ( estnisk tjej) kommenterat T-s status, Nu har skickat meddelande henne, att hittade henne genom gemensamma vän , att söker nya estniska vänner, om hon vill kan hon hör av sig. Jag tror att det är hans klasskamrat, för att såg att hon har många samma vänner som T har. Vet inte om hon kommer att acceptera mig. Kanske kommer hon fråga om mig av T, vet inte ju...Just nu är jag ganska besviken på honom. Jag väntat att han skulle svara tillbaka. Och nu när hade skrivit nästan allt, han kunde inte än att svara. Jag har tidigare skrivit honom inte samma sak, men då skrev också långt meddelande. Tror att han svarade efter några dagar. Nu har jag ingen aning, om han kommer att svara nånting. Jag vill bara veta, om han vill träffa mig mer eller inte. Det är inte så svårt att vara ärlig med mig. Det finns ingen kille för mig just nu, ja hatar alla män i hela världen just nu så mycket.... Måste börja skriva lite igen. Men vill inte alls göra inget mer idag. Sitter med data i knä, kollar på tv. Jag är nyduschad, målat naglarna. Tänkte börja kolla runt på nätet om hittar nåt om hudcancer att skriva. Idag skickade en ny väninna meddelande, om jag har planer för 29 nov. Kanske vill följa med henne och några till baren. Såklart ville jag. Det blir för mig kanske bättre att vara ute mer, när få vara med andra. Allt kan hända tills dess. Nu måste jag tänka bara för skolan, glömma bort honom nu bara. Han är ingen för mig. Han skulle svara nån. Han är ibland konstig bara, han har liksom sina perioder som går upp och ner. Nu vill inte mer störa honom. Om han vill själv då kan han kontakta mig. Jag är rädd att han kommer att blocka bort mig kanske på FB. Nu ska börja surfa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0