18.november

Han svarade idag....det känns för mycket just nu med jobb, människor eventuellt har träffat en tjej. Ingen glasklart med tror att vill satsa på henne. Kram! Dessutom är jag förskyld. Såhär skrev han till mig. Efter meddelande känner mig ganska besviken, att det händer igen med mig. Jag skrev. att är verkligen glad för hans skulle, att han träffade nån tjej. Sen skrev om vi kan bara träffas, att kan ge min present, kan inte dricka själv och vill inte helst slänga bort den heller. Han svarade inget mer. Känns att han kan inte träffa mig mer...Det gör jätteont i hjärtat just nu, att vill bara gråta. Jag hade starka känslorna med honom. Han visste det, han skulle sett det. Men känns bra, att han erkände den ny. Han såg att jag vill ju veta vad hände med honom. Jag är så ledsen ju nu. Nu måste bara släppa honom helt och gå vidare, men vet inte hur lång det tar att kan glömma bort honom nu. Det är svårt just nu...Varför skrev han kram, var det sista gången, som han skrev....det vet inte jag. Bara om kan gå vidare nu, bara att komma över honom snabbt. Han är den fjärde kille, som träffat på nätet och som hittar nån annan eller går tillbaka till sin ex. Det är alltid jag , som är sent. Jag vill inte tänka om det. Hur många gånger få den meddelande- jag är tillbaka med min ex, eller jag träffat en annan tjej. Snart måste jag sova, men vet redan nu att kommer inte kunna sova. Det gör ont det gör ont, när tänker på honom nu, när han hade erkänt att han hade träffat en annan tjej. Det kommer bli en period, att komma över honom helt nu. Jag kan inte hoppa i huvudet i vattnet nu på en gång, och börja leta efter nån ny. Det kan inte jag göra. Det är fel. Först måste glömma bort honom, sen kan gå vidare. Just nu vill inte släppa in nån ny, jag litar inte på nån bara. Så är livet. Han skrev att på FB - att han är dödande med halsont och rinnande näsa....han fick kommentarer, skoja så klart med några. Jag skrev bar snällt- krya på dig, han gillade min kommentar...som vanligt. Men kommer inte svara nu på de, om kan få träffa honom att ge bara present....han kan inte träffa mig mer, tror att han är rädd att träffa mig, att se mig i ögonen kanske, för att han sårade mig faktiskt, och han vet det själv....men han vet att jag är glad för hans skull att han träffade nån tjej. Jag började inte fråga honom, när hade ni träffats, eller hur länge sen, eller sånt. Just nu vill bara komma över honom, men vill helst ha kvar honom som vän. Kanske bara att skriva med nån. Jag vet inte om han vill ha kontakt kvar med mig eller bara vara. Ingen ide att fråga honom just nu. Om det skulle varit lättare.....jag var inte ihop med honom, men fick känslorna med honom, och de började bli starkare varje gång. Nu måste vara bara stark....Även fick prata om de med D idag, fick lite stöd av henne. Det behövde jag , att kunna bara prata om det. Hon vill ta mig till en rysk kvinna, som ser lite framtid, kanske kan hon se hur mitt liv ser ut. Kanske nästa veckan kan gå dit, vet inte än. Men D vill ta med mig och nu behöver att nån kan rensa min hjärna, att glömma bort honom helt. Nu tänkte försöka sova lite, klockan är snart 23.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0