2. november

En till sömnlösa natt, kunde inte sova. Vaknade kl 2 tiden, kollade mobilen, som vanligt. Varför kan jag inte sova. Det är inte sängen, det kan inte vara stress. Började tänka när det började , att kunde inte sova på nätterna. Det började när träffade HONOM. Jag kan inte sova för att han är i mina tankar, jag har för starka känslorna för honom. Det kan inte vara annat. De känslorna har bara växt , det är i min sina kärlek, men inte hans sida. Igår chattade med D. Hon sa, att glöm honom, han vill inte ha dig seriöst. Det är inte han som tar kontakt. Om han skulle vilja ha mer, då skulle han kontakta mig, men det gör inte han. Alltid är det jag....jag blev så ledsen att läsa det, det var så lätt att säga. Hon har sin kille....Jag kan inte göra inget om jag har de känslorna. Jag kan inte glömma bort honom bara sådär. Han vet vad jag känner, han ser att jag är intresserad av honom mer än bara vän. HAN VET!. Men han skulle inte svara mig, om han inte skulle bry inte om mig. Han skulle inte prata med mig, som han gjorde i måndags. Han skulle inte sagt till vemsomhelst, hur han saknar att ha en dotter. Det tror jag inte. Jag vet inte mer vart ska ta vägen, hela livet börjar bli bara neråt. Jag vet inte hur länge jag orkar. Jag är så rädd, att ge upp allt snart. Jag vill inte vara ensamma med det just nu. Jag saknar nån att ha, att känna älskad. Jag lever bara för J. Om skulle inte haft henne, då skulle inte levt kvar här. Jag måste tänka för henne inte för sig själv. Jag vill inte att han lider det när hon ser, att mamma mår inte bra. Hon ser att jag är ledsen. Gråter nu....Nu igår kvällen började tänka, hur kommer gå genom nu de månaderna, att klara. Jag klarar inte. Vet inte om få studiemedel för dets. Därför tänkte ansöka nu för januari socialbidrag. Och tänkte att satsa nu på engelska, och jobba, inte plugga nu. Och sen höst ansöka utbildningen på allvar. Då jobbar inte för mycket de månaderna, när har engelska. Tänkte jobba bara några dagar i veckan, och sen socialen. Sen i mars kan börja jobba fullt, tills höst. Då kan få bättre inkomst, och betala mina skulder. Vill betala just krediter, som har ca 8000. Sen höst kommer ha kvar bara en lån, ingen mer lån, och krediter. Det är slut nu. Jag har inte pengar, då köper inte. Sitter igen vid data. Gjort som hade planerat idag. Hann även att ta en lång 12 km promenad. Skrev lite på FB status, fick några "gilla". Bråkade lite med D i morse på FB. Jag orkar inte ibland, när nån säger till mig nånting , som sårar mig ganska mycket. Vet att hon fattade att blev arg på henne. Men kom inte mer nära mig, om du vet redan att jag mår skit. Jag kunde inte bli, jag vet skulle väntat , men frågade honom hur hans jobbschema ser ut, men han svarade inte. Vet inte ju om han kommer att svara på det. Kanske var han på jobbet, och vet inte själv schemat. Vet inte, han vet inte kanske vad ska svara. Jag vill bara att kan ge present till honom, såklart vill jag ju lite tid att få vara med honom, men han ...känns nu att han vill inte. Ingen ide att börja skicka mer meddelande, men skrev nu att har J hela veckan, och är i skolan bara imorgon, och på tisdag. Jag var ute, tänkte så mycket nu på allt. Jag har det jobbigt just nu, men nu kan inte mer att vara hemma, jag behöver att träffa folk ute. Det blir värre, när är ensamma och tänker på honom. Jag har inte råd att gå ut, men nu kommer träffa några i alla fall. Kanske kommer träffa även en till estnisk tjej, som söker estniska vänner. Jag måste gå vidare nu, jag har bara J , utan henne är inte värt att leva....Lever bara för henne. Det är jobbigt med henne, men det blir bättre. Jag vill vara med henne mer ute, gå till bio, träffa vänner. Men kan inte göra inget med henne, bara sitta hemma. Och att hon vill inte vara ensamma, det gör mig mest ont. Att har inte syskon till henne, det är min önskan att få den dröm uppfylld. Jag kommer inte över som hände för ca sex år sen. Det vill jag kunna glömma bort, men kan inte. Jag kan inte, det gör så ont. Väntar också nu, vad gör M, När kommer han att åka. Han har inte sagt nu inget, då betyder det att han kommer att åka ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0