20.november

Jag blev galen igår helt. För att kunde inte vara, jag kände att måste få ut, erkänna honom vad har känt med honom. Jag skrev allt för honom, och vill fortsätta att vara vänner. Han läste men svarade inget, sen skrev igen. Att kan du inte svara nånting, att mår dåligt nu efter den sista meddelande. Han vet nu vad jag känt, att hade känslorna, att de började växa varje gång vi sågs. Han måste ha skuldkänslor nu, att han sårat mig, han har inget att skriva tillbaka. Jag betydde inget för honom.....Tur att fick prata igår med D om det, annars skulle mått dåligt . Fortfarande mår inte alls bättre. Tänker och saknar honom så mycket just nu. Bara om han kunde svara nånting, att jag kunde lugna ner mig. Jag är besviken på honom nu. Idag har skolan, men går inte. Jag har ingen lust att gå dit. Stannar hemma och gör skolarbete, som måste göra istället. Och nu prata med D igår, att kanske jag ska till den kvinna redan idag, hon ser lite människor, och kanske hon kommer säga mig om mig. Jag behöver nån hjälp av nån. Jag vill veta, ta bort min ilska just nu mot honom. Hon svarade inte nu, men ska föröka ringa senare. Jag tänkte igår skicka present med posten, men sen hur ska skicka flaskan, det blir jobbigt. Nu bestämde att skickar inte flaskan, men har den rysk stampel, den kan ju skicka med posten. Sen skriver bara att ville skicka även flaskan, men jag vågade inte, ingen mer. Nu ska börja med skolarbete, måste försöka göra det, trots att har inte så mycket ork just nu. Nu har blivit en helt annat människa. Jag har varit hos henne, och hon berättade mycket om mig, och ALLT var sant. Även att min sk"kille" som tänker på. Han är inte för mig, han ljuger för mig...och sen sa, att han hittade annan tjej. Sen sa hon, att han kommer även ljuga för henne. Att måste glömma bort honom, tänka på mig själv, och snart kommer träffa en man i mitt liv. Jag känner bättre än någonsin, och vet hur måste leva mitt liv. Hon berättade att haft en svart magi, att nån kvinna ville döda mig, att tog hans man. Jag tänkte, vem kunde det vara, och sen tänkte. Det kunde vara bara N.... tänker inte på honom mer, honom har släppt, och börjat släppa även T idag. Han är inte för mig. Jag mår underbart just nu. Det behövdes jag på riktigt, att få ut allt negativt. Nu måste slänga ett ljusvax med papper på gräset....inte titta tillbaka. Det ska göra när går hämtar J. idag gick inte till skolan heller. Jag kände att mår inte bra, att gå dit. Måste sluta stressa nu helt. Livet kan bli bättre och det tror jag nu mer än någonsin. Läste en horoskop just nu, och det stod att kärlek är på väg till mig, och kommer hitta den innan året är slut....Jag är lycklig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0