22.november

Han svarade igår.....jag känner just nu hopplöshet och ångest, förlåt....så började han. Jag svarade, att det är lugnt. Och sen berättade att skickade en liten paket till honom. Han sa, att jag skulle inte behövt. Men hade redan gjort nu. Så vet han det nu. Han drack igår ensamma vodka, lyssnade ryska nationalsången. Det var mitt i natten. Sen skrev att vi kan höras imorgon. Varför skrev han så, det skulle räckt bara med den första meddelande, att han vågade säga "förlåt". Det räckte för mig. Just nu känns att han vill själv ha kontakt med mig kvar. I morse skrev honom bara, att hoppas du inte fick huvudvärk i natten. Han läste den meddelande, men svarade inget. Kanske han glömt bort vad vi pratade mitt i natten. Och vill inte skriva honom själv. Det känns lättnad att han har nu skuldkänslorna, att han sårade mig. jag hoppas att han kommer bli glad för den presenten. Han älskar ryska grejerna. Min mens kom igår, jag var så glad att det kom nu. Tror att det var den kvinna som gjorde mig frisk med den. De dagarna har varit mer lyckligare, och börjat tänka mer på mig själv att må bättre. Utom min ekonomi, som har gått så nere. De kommer inkasso krav nu. Jag har ingen val, att betala de räkningar. Nu kommer inte kunna betala hyra nästa månaden. Jag hoppas lite nu att få studiemedel, kommer ansöka nu direkt i början av månaden. Skolan kommer skicka poäng varje dag till Csn ju. Det finns en liten hopp för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0