23.november

Om en månad är det jul. Då kommer jag vara ensamma, tror jag i alla fall. Det känns lite konstigt just nu med J.-s pappa. Han lät sist lite konstigt, känns att han kommer att åka till Pakistan, men han har inte sagt inget. Eller kommer säga exakt två veckor innan han åker. Jag måste få veta det tidigare. Just nu vill att han åker, och kommer inte tillbaka. Jag vill inte mer att träffa eller höra av honom nånting. Men kommer göra det säkert, för att vi har en dotter tillsammans. Livet går vidare, nu har det gått tre år, när vi skilje oss. Det varit en berg och dalbana. Men mår helt ok, just nu önskar bara att hitta nån. Jag saknar nån bredvid , saknar närheten. Nu är det bara att släppa T helt. Jag försöker ju, men sist när chatta med honom, fick känsla att han mådde inte själv så bra, när sa, att han dricker ensamma. Han har skuldkänslorna nu, att han sårade mig. Jag mår bättre nu, när hade sagt vad har känt med honom, och han vet det. Han visste det säkert tidigare, och han sa "förlåt" , det tycker att det gjorde han rätt att vågade säga det till mig. Nu kommer vi inte ha mer kontakt, bara på FB. Vi kommer inte att träffa mer. Han vet nu att skickade den present, sa att den kommer i början av veckan. Han vet, men han vet inte vad det kan vara. Det kommer lite överraskning för honom kanske. Men hoppas att han kommer gilla den, och han kommer själv att säga "tack". Nu blir det mycket plugg nästa vecka, måste börja planera nu mycket att hinner plugga allt. Det är svårt, men har ingen val mer. Jag måste klara min kurs nu. Jag kommer att ansöka socialen, och hoppas att få den. Om få ingen, då vet inte hur kan klara mig. Jag har redan ca 2000 obetalade räkningar , och nu kommer inte betala hyran.... och beställde min julklapp till mig själv, måste betala nu ca 250 krona, att få den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0