24.november

Ny veckan har börjat. Jag hoppas att det blir bättre än förra veckan. Det är redan nu igen jobbigt efter det när fick chatta med honom. Han skulle inte mer pratat med mig, när hade sagt " förlåt". Jag behövde inte mer att tänka på honom, men han bara fortsätta. Idag skickade igen meddelande, att hoppas att presenten kommer idag eller imorgon. Han svarade inget. Han väntar säkert, vad kan jag skicka honom. Hoppas att han inte blir besviken bara, att han kommer säga "tack" för det. Kanske kommer han inte säga det. Jag vet inte, jag väntar inte svar av honom. Det är bättre att han kan bara lämna det som det är. Jag var så nära, att glömma honom och nu måste börja om att glömma bort honom. Han bara ljög mig, att han brydde om mig. Kanske gjorde han det, men tiden gick och jag räckte inte för honom. Men han vet vad har känt, jag kunde erkänna det, det var så jobbigt att hålla allt inom sig. Nu är det bara att gå vidare. Det finns andra ute, som kan bli kär i mig, som kan visa sina känslorna. Jag har öppnat mina ögonen mer och mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0