25.november

Jag glömde bort att fick lön idag. Då kom hem direkt och betalade några mina räkningar. Räknade ihop, nu har ca 1300 kronor som betalar bara inte och hyra. Jag kommer att ansöka socialen, men det är inte säker att jag få nånting. Även skickade ett mejl till handläggare nu, om jag måste skicka in tre månaders räkningar också. Jag är osäker om jag få nu studiemedel, för att det kommer vara bara några veckor då, om jag få den. Jag vet inte hur kommer det bli under jul, för att nu ser det ut, att J kommer vara med mig. Igår M skickade sms, att han åker kanske redan den veckan till Pakistan. Jag svarade direkt att det passar inte för mig, att måste plugga för tentan. Sen frågade om han få åka på söndag. Då skrev att då kan han lämna henne på söndag. Nu vet jag inte vad han planerar. Det går inte att prata med honom. Om han kan bara försvinna, han har fått allt från mig, och gjort mitt liv helvete just nu. Jag hatar honom så mycket just nu, jag ångrar den dagen när vi träffades. Nu jag vill gå vidare med mitt liv, leva ett liv som önskat mig. Problem är nu att det är för mycket som vet inte hur kan gå vidare. Tar bara ett steg i taget. Det går inte att planera ingenting framåt. Mest är jag orolig hur klarar sig nästa månad, hur kommer klara mina tentor och prov. ..och skrev igen honom- hej! hur mår du? Jag undrade bara för att sist när vi pratade känns att du var inte ok. Han kommer ju inte svara , jag vet redan den nu. Jag bryr om honom. Det är nånting med honom, som är fel. Han visar inte sina vänner, och hans gamla inlägg, det står kommentarer, men går inte att läsa de. Han blockerat bara för mig eller till alla, jag vet inte. Kanske han vill inte att jag ser och kommenterar honom där. Jag vet inte. Jag hoppas att han inte kommer bli besviken för min presenten... Måste plugga igen, nu måste bara plugga varje dag en del. Det är mycket som måste göras nu. Dessutom kommer jag jobba på onsdag och på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0