26.november

Klockan är bara sex på morgonen, snart ska till jobbet. När hade somnat då hörde denna ljud i mobilen, som faktiskt hade väntat....han svarade- ett stort tack tiina för den fina presenten, nu måste jag sova för att börjar jobba imorgon kl 7. tack igen. Jag svarade- ingen orsak, glad jag är att du blev nöjd med den. sen skrev god natt på ryska. Han sa "tack". Det betydde mycket, att han tackade mig för det och han skickade även bilden, han hade hittat plats att hänga den. Han vill inte helt att sluta kontakt med mig, nu vet jag det i alla fall. Men kan inte själv skriva mer till honom. Jag får inte, det finns inget mer seriöst mellan oss. Han kan skriva om han vill prata, men tror inte att han kommer skiva. Nu måste gå vidare med mitt liv. Då är det snart dags att gå till jobbet. Hoppas att få svar från socialen idag också. Jag hoppas att jag bidrag, om jag få då betalar de redan nu i dets, om inte få då är det kört. Jag kan inte mer låna pengar, det måste bli stopp nu. Jag måste börja jobba nu. Även jobba i detsember. Men har examensarbete, vet inte hur kommer klara det. Nu tänker bara på tentan, som är grammatiskt. Jag vill klara den först. Tiden går snabbt. På lördag ska ut dansa, hoppas jag. Måste prata med min väninna nu. Nu är det kvällen, jobbat idag , trött som vanligt efter jobbet. Orkar inte göra inget idag. Imorgon ska köra hela dagen , bara plugg och plugg. A kommer hit och tvätta bara sina mattor. Idag kom sms- M kommer att åka redan nu på söndag. Jag blev besviken, för att trodde att han kommer inte att åka. Det betyder att det blir jobbigare nu för mig, att ha J med mig hela tiden. Men det är livet bara. Jag vet inte när kommer han tillbaka nu. Jag och J kommer vara tillsammans att fira julen. Det känns för mig bättre än vara ensamma. Nu kan tänka bara på det, hur kommer att klara. På lördag planerar att gå ut nu. Bara att min väninna kommer inte at hoppas av. Om hon kommer göra det, vet inte vad ska göra. Det är min sista vecka att vara utan J . Och skrev om det även på FB. Kanske kommer han "gilla" det, men nej det gör han inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0