27.november

Jag skickade en bild och skrev- förlåt att fick inte träffa dig att ge den presenten, tackar för dig att du lärde mig dricka rent vodka med saltgurka, hoppas vi hörs. Nu kommer han inte svara, han har inget att svara på den meddelande, ville bara visa bilden....måste glömma bort honom nu helt , men det är igen jobbigt, måste börja tänka på nån annan nu. Snart kommer A hit att tvätta sina mattor, sen vill hon ta mig till thai restaurang äta lunch. Nu kan prata med henne också, om honom om allt annat också. Jag behöver att prata med nån vän. Jag hatar den dagen, när träffade honom, jag vill aldrig mer i livet att träffa nån utländsk kille, aldrig mer. Jag har fått min läxa nu. Han har gjort så illa mig, att jag kunde vara så dum nu. Nu lever själv mitt liv som vill, jag är fri. Nu blir det för mycket skolarbete hemma. Jag har så mycket som måste göra. För att har glömt bort allt annat nu, tänker bara på fredagens tenta, att plugga klar, men har andra delar som måste skriva ganska mycket nu. Idag tänker skriva klar en liten del, som är redan sent. Jag måste göra allt nu, att klara min kurs. Hoppas nu att få lite studiemedel. Nu kommer ansöka nästa vecka. Hoppas att skolan kommer skicka in resultat också. Nu är det kvällen. Idag fick träffa A och hon kommer att hjälpa mig med J, när måste gå till skolan tidigt nästa fredag. Vi fick prata lite också om allt. Det känns bra. Trodde inte att han kommer skriva tillbaka, han skrev inte, men han skickade en tummen upp dekal, och sen skrev bästa vodkan i hela världen, sen igen tummen upp. Sen skrev att nu måste orka själv att dricka den vodkan, och sen skrev att kommer kanske börja dricka på lördag, att då är min sista helg utan dotter för att hennes pappa kommer reda bort. Efter det svarade han inget mer. Vad ska han skriva mer, jag frågade ju inget. Men att han skickade den dekal, då är vi vänner fortfarande. Nu tänkte börja skriva en liten uppsats ikväll. Annars hinner inte alls att skriva, måste skriva nu mycket de dagarna. Det är lite jobbigt att skriva, men har ingen annan val mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0