28.november

Det är hemmakväll med ett glas vin och tända ljus. Just nu tar det bara lugnt. Jag är trött efter jobbet, skulle sova snart. Saknar nån just nu så mycket, vill inte vara ensamma nu, vill mysa med nån i närheten. Jag var så nära att komma över honom till fick hans meddelande och skrev "förlåt". Det känns att alla känslorna är tillbaka bara. Om kan träffa nån då blir det lättare att glömma honom. Det var en kille som såg i stan, vill träffa honom igen. Ibland tänker på honom. Nu kommer inte vara ofta i Uppsala. Men kommer åka dit igen nästa år. Imorgon blir det utekväll, hoppas det blir kul. Jag vill inte börja köpa där inner drinkar, kommer att köpa bara två dricks, inte mer. Ska blanda hemma , kommer öppna nu "hans" vodka....han vet att kommer dricka den själv nu. Tror att han kände att det var för mycket för honom att ta emot den flaskan nu. Andra present han blev nöjd, och han hängde den hemma, nu kommer han kanske tänka på mig ibland, när han ser den ... Nu ska kolla vidare tv lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0