29.november

Det är lördag och mycket att göra. Nu måste gå och köpa lite glitter för J och köpa en tärnljus. Ikväll blir det utgång, jag känner mig ganska bra att få komma ut och festa lite nu. Det behöver jag. Tror inte att kommer att träffa nån på festen nu, men allt kan hända. Imorgon kommer J hem och M kommer resa bort. Jag måste fråga honom när han kommer hem , om han kommer tillbaka. Helst vill jag inte träffa honom, men idag måste träffa honom. Nästa vecka börjar jul på riktigt nu, vill inte tänka på det inte alls. Jag beställde till mig en parfym och redan nu kan hämta ut den. Jag är värd också en julklapp. Jag beställde ju även ny mobilen, men vet inte om den kommer innan jul. Jag ville ha den mobilen, jag kunde inte låta bli om måste få den. Nu får J min "gamla" i phone istället. Hon vill ha den också själv. Hon kommer bli glad, jag är helt säkert. Sen måste jag köpa nån annan julklapp också. Tänkte köpa nån spel för henne. Jag vet inte om kan få studiemedel eller inte, men har hyra att betala nu. Jag kan ta lån , men vill inte ta mer. Jag vill inte mer låna... Det gick bra med J-s juluppvisningen. M lämnade och hämtade henne. Imorgon lämnar hans kusin henne redan klockan 12 tiden....Jag la upp en video på FB, J-s juluppvisningen. Och vem var först att trycka "gilla", såklart han, trodde inte att han ser den eller att han gillar. Men vet nu att han ser mig där... Ikväll blir det fest, det kommer bli fyra tjejerna nu som kommer. De är hennes andra tjejkompisar, som hon träffat många gångerna. Jag vet inte om kommer passa in där. Men känns bra, att vara med andra tjejerna. Kanske kommer jag vara hela tiden på dansgolvet nu. Men det passar inte ju, och lämna de sådär nu. Tror inte att de kommer att ha så mycket energi. Snart ska duscha och börja fixa mig. Bara att kommer inte bli full nu redan hemma. Köpte energidryckar, blandar med lite vodka. Måste hålla mig där normalt nu. Och måste vara försiktigt med min handväska, och med killarna. Det kan komma killar efter mig, är jag rädd. Om kommer träffa bara en trevlig kille där, men tror inte på det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0