30.november

Jag är ensamma hemma men snart kommer J. Vi hade skit kul igår, vi var 5 tjejerna. En D-s väninna skickade meddelande, om hon kan följa med till festen, då kom även hon med. Vi dansa så mycket, jag drack inte så mycket. Sparade pengar, blev inte alls full. Vet inte varför. Hände inget med mig, men vi alla hade riktigt kul i alla fall. Nu sitter hemma, vaknade redan klockan 8 tiden, städade hemma, började läsa novellen. Nu fick veta att J ville inte följa med till flygplatsen, väntar när hon kommer hem nu. Tänkte börja nu pynta lite hemma , men vill att J ska vara med. Vi har ingen julgran just nu, vet inte om kommer köpa stora eller räcker med liten. Vill ha riktigt julgran faktiskt, den lukten är som riktig jul. Om kan ha bara pengar. Nu är det över, igår frågade M när han planerar komma tillbaka och han sa att han inte köpt retur biljetten, han vet inte. Kanske kommer inte tillbaka. Nu är det bara jag och J. Det är en jobbigt period med henne nu, att klara själv utan hjälp. Men det kommer vi klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0