3.november

Igår ringde mamma men samtidigt stängde av mobilen. Jag skulle inte klararat att prata med henne. Istället skickade meddelande, annars blir hon orolig och kommer tänka att det hänt nånting. Jag skrev som det var, att har ingen lust att prata med nån just nu, att kämpar mellan skola och jobb. Jennica är hos pappa veckovis. Det var allt. Igår började också min mål- att använda FB mindre. Så igår kl 8 på kvällen var sist där, och nu hade fått meddelande av denna ny tjejen. Nu kommer hon skriva kanske ikväll, och kanske kommer mamma också svara nu. Jag kan inte vara där så ofta, måste dra ner. Det känns, att är där, och kollar hela tiden honom. Jag klarar inte längre. Det är så jobbigt. Han svarade inget nu, känns att han vill inte ses, när har J. Han skulle svara då... Ska till en föreläsning idag. Ska få se, hur det går. Sen kommer hämta J. Efter skolan ska handla, skrev upp vad ska handla. Jag kan inte köpa för mycket. Bara att överleva några dagar, sen måste handla igen. Har bara för den vecka 180 krona. Måste klara med denna pengar. Hoppas att mamma skickar pengar på fredag, kan betala lånet på en gång. Då har tills nästa fredag att klara, utan pengar. Och kommer träffa kanske nästa vecka några av mina vänner, också denna nya tjejen i Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0