5.november

Idag och imorgon ska jobba. Känns helt ok, men fredag blir det hel dag att plugga. Jag måste göra min intervju för tisdag, men har inte hittat person. Börjar fråga runt på FB. Nu har bara en lite chans kvar, om det går inte, måste gå till gatan . Det vill jag helst inte göra. Igår han pratade med mig ganska länge, svarade hela tiden. Sen han försvann igen. Det känns för mig bra, att han visade ju lite intresse. Men kan inte fråga honom just mer, när kan vi ses. Jag har tagit nytt lån, för att behöver pengar nästa vecka. Nu kan betala tillbaka den första, och sen sista lån när lön kommer. Tänker inte köpa sakerna nu, utom kanske ska träffa några vänner bara. För att sen blir inte tid över igen, för att då är jag igen uppdagen, tills tentorna är klara. Och hoppas få studiemedel. Om jag få ingen, då kommer ansöka socialen för januari och så vidare. Nu måste väcka J, och dags att åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0