6.november

Jag kommer inte träffa honom nu inte denna helgen eller nästa helg heller. Jag frågade igen, och han svarade att han ska jobba denna helg och nästa helg också. Han vill träffa mig bara under helg, som har förstått honom nu. Nu vet jag, men vill träffa honom snart. Skrev tillbaka att kanske kan ses i veckan, om det passar honom såklart. Men han svarade inget. Men tror inte att han vill ses i veckan. Tänkte fråga honom helt annan sak, men sista sekund ändrade mig, Vad skulle han tänka , om skulle frågat den sak nu. Jag ska ut till Uppsala imorgon, hoppas jag. Chatta med E igår, hon var med. Nu måste bara vara helt säker att vi ska ut. Han frågade om vill gå till denna klubb, var är åldersgräns 23 och 25. Det är två klubbar i samma byggnaden. Tänkte fråga om det klubb honom, men sen tänkte att kanske han börjar tänka att, aha ok du ska ut och festa, att går att kanske hittar nån kille att ha sex eller sånt. Men frågade inte honom. Vill inte att han ska veta om det. Men kommer säkert att checka in där nu, om vi ska gå dit. Imorgon måste plugga , och måste göra min intervju , har ingen att göra ju. Imorgon tänkte nu kanske på tåget hittar nån. Och kom på nu idag, att kan gå upp till min granne. Kanske han är svensk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0