8.november

Idag är det lördag, snart ska hämta J hem. Sen lovade henne att köpa lite lördagsgodis. På måndag hon ska till pappa. Jag vet inte hur tänker M. Han har inte sagt inget när han ska åka bort. Eller om bilen, han har inte svarat. Och tänker inte själv fråga igen. Jag bara önskar att han ska vara borta. Jag vill inte mer se honom, aldrig, han är ingen till mig. Varför jag träffade honom, varför han har gjort så illa mot mig. Jag hatar den dag när träffade honom. Jag har bara J med honom, ingenting mer. Jag är glad att har en dotter, men det är jobbigt för henne att växa upp utan sin pappa. Hon behöver honom, ingen som kommer att ta hans plats. Men vill inte leva ensamma heller. Igår ringde A , min mobilbatteri var slut, då sa att ringer tillbaka. Sen svarade hon inte. Vet inte varför hon ringde. Tänker nu gå hämta J. Ska hämta henne senast kl 11. Vi är hemma och trötta båda jag och J. Vi var i badhuset idag, känns så bra . Men blev trött. Nu tar det lugnt, laggar maten. Min FB kompis T är så roligt. Han har kommit på en spel för sina vänner. Han skriver att han tänker på nån, och vänner måste gissa vad han tänker på. Det är så roligt, jag svarar , men gissar inte rätt. Det är kul bara. Lite chattade med honom, men inte så mycket. Han svarar inte nu, när frågat nånting. Just nu han har en svår fråga, han tänker på tre män, en man gissade en rätt. Nu är det tyst. Ingen som svarar, eller inte så många. Jag tänkte att han tänker på sig själv? Ska fortsätta med maten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0