10.oktober

18 timmar utan FB. Det klarade jag. Fick nån vänförfrågan, och godkände, vet inte vem det var. Men har ju börjat att hålla mig borta mer från FB, inte skriva mer så öppet, som har gjort tidigare. Det går ok i skolanan, men är arg att inte än fått kontakt med denna dumma lärare. Varför kan hon inte svara, jag fattar inte. Måste ringa direkt till skolan. Eller bara mejla, kan spara min pengar. Jag behöver pengar, jag bara vet inte hur klarar mig denna månaden, räknar bara varje öre nu. Jag har börjat tänka nu, att försöka att vara själv , inte ta kontakt med andra. Om andra kontaktar mig, då kan ju svara. Jag menar just nu tjejkompisar. Kanske ska ut med nån, men just nu kan inte gå, har inte råd. Och måste börja plugga mer, nästa vecka kommer engelska, fick boken idag, kollade lite runt i den. Den är svårt, känner jag, men måste klara nu. Det kommer ta mycket tid, men måste klara nu båda svenska o engelska. Och kan inte bara kolla på tv på kvällarana. Nu tänkte göra klar läxorna för måndag, och det kommer inte göra imorgon eller på söndag. Då måste göra nåt annat, och har ju J, att ta hand om. Hon kan inte mer att kolla på tv timmarna, som tidigare. Det går inte mer. Jag fick elräkning, och det var för mycket för två månader. I dag skulle hon gå till kompis, men fick sms, att hennes kompis blev sjuk, nu måste hämta henne själv. Ska snart gå. Nästa vecka lämnar jag henne på tisdag, sen är jag ledig från henne. Då kommer passa på att kunna göra mycket. Tänkte stanna kvar i skolan nån dag. Måste hitta nån plats att plugga. Jag kan inte plugga hemma, jag kan men det är mycket annat som gör samtidigt. Det bara funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0