12.oktober

Söndag är här, och jag är slut. Det är så jobbigt just nu , det blir mer jobbigare nu nästa vecka och framåt. Sov efter klockan 12 nu i helgen, och redan kl 8 vaken. Mina nerverna klarar inte, för att sover inte heller hela natten. Tar de piller, men de hjälper inte alls. Jag orkar inte mer snart....men måste vara nu starkt, att klara med allt. Vill stänga av FB, men nu varit igen så ofta online under helgen. Nu skrev status- nu är det sista dagarna kvar att bestämma vem ska ja bli när blir stor. Jag vill ju att han ska trycka "gilla", men han gör inte det, skrev igen honom - hej, hur mår du, ska du till herrmiddag ikväll, men han läste inte, och inte varit online länge. Nästa vecka börjar allt nu, J ska till pappa på tisdag, och jag funderar nu några dagar stannar länge i skolan. Tar med data också nu. Idag måste städa och sen ska fixa här i vardagsrummet också , sen har skolaarbete kvar, det kan göra när J sover, efter klockan 20... Kvällen är här, J sov kl 20 tiden, gör min skolarbete nu. Tänker kolla mer tills klockan 12 kanske, att göra mer för skolan. Det är period, som är viktigt för mig nu. Börjar fundera, att kanske kommer att lämna nån kurs, vet inte, jag få inte ihop tid kanske. Jag vet inte. Har för mycket på gång. Det är mycket, det blir jobbiga veckor. Försöker att vara borta nu från FB. Det gick ganska bra nu förra veckan, tyckte jag själv. Kunde ju vara utan FB länge, bara kolla lite och inte mer. Men idag varit igen ganska aktiv, la upp bilderna, bytte profilbilden. Ville skriva och fråga andra om iphone, men sen tog bort. Och frågade min vän T, att kanske han kommer att svara. Men är osäker, han inte läst än min meddelande, och inte varit online, kanske han sover, igår han var ju ute med sina herrarna, och drack mycket. Jag är imorgon kväll med J, och sen är jag utan henne. Det blir tråkigt utan henne, men det behöver jag, men tiden går så snabbt bara. En sak, som måste fixa också nu snabbt är, att få kontakt med denna dumma lärare, jag är så arg på henne, att hon svarar inget. Jag måste få veta , att hon ge mig nån uppgift nu. Annars blir jag galen att leva utan pengar. Nu hoppas, att kan jobba helgen, jag kryssade mig, jag brukar nu alltid kunna jobba helgen. Då få jag ju lite inkomst. Vet inte, om kommer att betala el denna månad. Och sen måste låna pengar att köpa kort. Vidare har ingen aning hur klarar. Jag är så lätt irriterad nu alltid , att få ingen pengar nu denna månad, men hoppas nu att nästa månad jag få. Snart kommer meddelane, med avslag av studiemedel, då kommer ansöka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0