13.oktober

Hemma är jag, men snart ska hämta J. Han svarade...men efter det när frågade honom igen. Han förklarade , men det sa, att googla om du förstår inte. Sen han skrev, att han måste till jobbet nu. Ny vecka har börjat, och nu börjar allt allvar nu. Nu har bara två dagar kvar, att ansöka utbildning, har ansökt två just nu, men tänkte kolla kanske några kurser bara, om jag inte kommer in. Jag måste tänka på framtiden mer nu. På helgen ska träffa en ny väninna i Uppsala, hon är äldre lite, men låter ganska ungt på FB. Och kanske vi kommer att gå nån pub eller bar bara. Vi ska få se. Jag vill inte gå klubb helst, det kan hända, att kommer hitta nån trevlig kille kanske på puben. Vi bestämde inget just nu, men kanske bara ta en fika. Ikväll måste börja med engelska nu, och i morgon planerar jag stanna kvar i skolan, eller i biblan, ska ta min data med, och tänker skriva klar min uppgift för torsdag. Börjar tänka , att kanske kommer hoppa av en del, som tror att behöver inte i framtiden. Det känns för mycket nu, om kommer plugga engelska också nu. Jag har ingen studiemedel heller nu. Jag vill inte tänka på det just nu. Tänker mer på studier, hur kan klara. Jag börjar bli bättre på grammatik faktisk. Jag kan lära mig nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0