14.oktober

Det var en helt ok dag, men kvällen är inte över, och finns att plugga. Efter skolan gick till annan bibliotek, hade data med sig, och jag gjorde en uppgift klar. Jag var helt säkert , att kommer inte kunna att skriva, men det gick bra. Dessutom tog det bara en timme. Nu vet jag att jag klarar min kurs, måste bara själv vara mer positiv nu. Och tror att det är en bra ide, att börja stanna kvar i skolan. Biblan ligger inte långt från centralen heller. ca 15 min promenadsgång. Nu tänker att kanske på torsdag kommer igen stanna där. Det är bättre att plugga ute, inte hemma. Idag är J hos sin pappa nu. Hela vecka är jag utan henne nu, bara att passa på nu, och bara plugga. Fick sms idag, och på lördag kommer jag jobba. Känns bra, att finns jobb. Nu på fredag kommer jag ringa till skolan, måste få kontakt med lärare nu. Annars kommer inte få även nästa månad ingen studiemedel. Måste låna pengar nu, att betala bara mitt kort, inget annat kommer jag inte betala. Jag vet, att det är fel, men har inget val mer. Måste få in pengar nu. Jag mår redan dåligt för det. Och har för mycket stress redan nu, om tänker på det. Börjat chatta lite igen, men nu tänker vara helt försiktig med vem jag pratar. Finns en kille, en man, som kanske är värt att träffa, men är fortfarande osäker. Och nu kom en kille från Uppsala att chatta med. Kan ju lite chatta, men inte alltid. Nu måste börja igen min kvällens engelska. Jag har en unit för två veckor, men det är mycket att lära. Och nu har inte varit på FB hela 12 timmar, duktig är jag....jag vill ju trycka på appen, men sen tänker- nej, det är inte för mig. Det bara gör mig mer ledsen, om ser andras status eller bilderna. Vill helst vara nu ensamma, ingen kontakt med andra. Och sen måste kolla mer kurser. För att nu kan inte börja än grundskolelärare, för att 1 dets är sista dag att lämna in sina betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0