17.oktober

Äntligen är jag hemma efter jobbet. Trött lite, men känner mig pigg. Nu måste plugga engelska, måste göra det. När kom hem började fundera lite på mina kurs. Jag tror att kommer hoppa av en kurs, som känner att behöver inte det. Då kan spara tid lite , att tänka mer för andra sakerna, som engelska. Det går så jobbigt med detta nu. Nu tänkte ta igen några timmar bara sitta vid data och träna. Måste träna mycket grammatik nu. Boken känns lite svårt, att förstår inte så bra. Måste förstå hela texten , att kan andra delar. Nästa fredag måste reda göra hemläxa. Kollade att på onsdag är ledig, då måste vara klar med allt. Jag radera mitt konto nu , har en Uppsala kille, som har kontakt kvar. Andra, inte mer intresserad av. Troligen är inte säker att kommer träffa honom, vet inte. Kanske kommer , kanske inte. Imorse såg att min estnisk kompis hade la upp en bild. När var i Uppsala, vi var i parken och en man ville göra bilderna för sitt jobb. Det var en fin bild, tänkte dela också i min sida, men sen kom "nej" . Det kan jag inte. Då kommer jag igen att sitta på FB. Nu är det över 12 timmar, när inte varit där. Känns bättre, vill ju gå in. Men bara att kolla, vad gör HAN....det kan jag inte. Nu måste börja plugga lite , och sen måste kunna sova också lite. Nämligen jobbar imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0