18.oktober

Igår kunde inte mer att vara utan FB, och skrev igen min status. Jag skrev- varför köpte jag i phone 5, varför inte väntade med 6. Vill ha sexan nu. Men snart är det jul... och T gillade den inlägg. Jag som trodde , att han glömt mig helt. Men nu vet, att han läser alltid vad jag skriver, men kanske gillar inte allt vad jag skriver ju. Nu var inne imorse, och nu utan ca 12 timmar. Jag vill inte gå, jag önskade att han kommer att gilla mitt status, och han gjorde det. Det räcker för mig. Tänker på honom nu. Om en vecka kommer han att fylla år. Säkert han ska ut o festa kanske. Men har hans present, som vill ge honom, men det är inte säkert, att han kan ta emot det. Idag jobbade jag, slutade vid klockan halv fyra. Nu sitter hemma vid data, tänkte igen träna engelska. Men nu när sitter här, känner att det varit för mycket. Att kommer nog inte göra inget ikväll. Känns att behöver lite få vila ut. Sen kan fortsätta imorgon med ny energi. Jag börjar bli orolig igen. med allt. Vill inte ens tänka på det allt. Skulle gått ut ikväll, träffat i Uppsala en tjej vän, men hon blev sjuk. Nu tänkte att kanske kan börja sticka en tröja till J, vet inte. Det kommer bli tunn bara. Samt chattar i mobilen med denna Uppsala killen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0