19.oktober

Söndag igen, ensamma. Vaken nästan hela natten och idag blir det mest matteplugg. Men måste hinna tvätta och städa hemma också, och sen skicka en massa mejl. Igår kollade igen på FB, och gillade hans inlägg, och sen kommenterade, men sen han kommenterade, och blev som lite arg. Sen tog bort mina kommentarer där. Och skickade meddelande, vad jag menade. Han läste direkt, men vad han skulle svarat. Nu har jag avslöjat honom, att har ny flaska "Russian standard" hemma, om han själv nu fattade. Det är bara en vecka kvar, när han fyller år, och sen kommer ju gratta honom, och skriver att har en present också. Men kommer han att svara tillbaka, kommer han svara att vi kan ses, att kan ge honom presenten. Det är största frågan just nu. Igår chattade med denna kille länge. Vem vet kanske kommer jag att träffa honom nu. Det gör inget, om vi bara ses. Tänkte kanske ta och göra en intervju med honom istället. Jag vet inte, jag klarar inte gå fram till nån främling och göra intervju. Imorgon kommer J hem, måste gå och handla idag, måste spara nu så mycket bara kan. Skrev upp vad ska köpa. Har pantflaskorna för ca 25 kronor och bonus 25 kronor också. Måste planera, vad ska köpa, vad ska lagga för maten. Om en vecka är jag hemma med henne, och då har jag gjort provet. Jag vet inte om kommer göra provet bättre nu, för att känner fortfarande inte så bra, att klarar. Jag har för mycket nu. Imorgon kommer ringa skolan, måste få kontakt, måste få min poäng nu, att få studiemedel nästa månad. Denna månad kommer hamna i minus 1500 kronor. Måste få in pengar nu. Annars är jag död. Efter skolan ska gå till medborgarkonoret och lämna mina lönebesked, och tar kontakt med familjerätten. Det måste jag göra nu, angående med J. Hur kommer vi göra, om hon ska åka eller inte. Jag har mina rättigheter, att säga nej , att hon får inte åka till Pakistan. Jag vet inte vad planerar M nu. Han kommer säkert att ta henne, han kommer betala för det att få ta J med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0