1.oktober

Det är onsdag, och är nu ensamma hela vecka. Igår M skickade sms, att han har ingen skola på torsdag. Då kan J vara med henne. Nu skicka henne till skolan, packade väska med. Känns ensamt just nu, att vara själv. Men det behövs, att kunna vara utan henne och ta det lite lugnare. Vet inte om kan jobba imorgon och lördag. Jag hoppas att få jobba. Jag behöver jobba nu extra. Imorgon kan ringa till studie-vägledare, att fråga honom, hur kan få ihop min 1 poäng. Jag hoppas att få , jag vet inte om det kommer inte få. Nu börjar plugga , jag vet inte om jag klarar, men måste själv vara hårt att inte säga "nej" -jag ska göra det senare. Det är mycket nu, men börjar redan idag. Skrev upp, planerade, hur kommer göra nu. Sen när har klarat, kan ju belöna själv... Nu ska till tvättstuga, innan plugg. Nu har klarat mina plugg idag, men tar det lite extra idag. Tänkte ta lite engelska. Fick lite feedback av lärare, men frågade nu om man måste ha den nya boken, eller kan ha lite äldre boken. Vill inte köpa helt ny boken. Och sen såg schema, att det varit förändring om schema. Det är imorgon leksion , det stod inte den första schema. Nu har inte klar med mina uppgifterna. Tänkte skicka meddelande till lärare, att kan inte komma imorgon. För att ska jobba imorgon. Fick två sms, ska jobba imorgon och på lördag. Känns bra att kan jobba lite. Det behöver jag, att kunna jobba. Varit ute idag, och laddat mitt kort, handlat lite mat. Lånade ny boken, som ska börja läsa nu. Fick sms av M, han ska åka till London nästa vecka nu, och vill att tar J en extra dag, svarade att det var ok. Tiden går så snabbt nu, just nu hoppas jag att få min poäng att få studiestöd, annars vet inte hur klarar. Känns att engelska tar mycket tid också nu. Min mens har slutat...tänkte ringa till läkare, men nu behöver inte. Och kanske kommer nu att träffa N. Nu vill jag bara dö.... jag vill inte mer at vara. Jag klarar inte mer. Jag hatar mig själv ....jag skrev honom IGEN- hej, hur går det dig? Hoppas att allt bra med dig, du svarar inte på mina meddelande.....han läste det, direkt, men svarade inget. Skit, jag klara inte mer, jag måste få glömma honom nu, jag vill komma över nu , jag vill inte mer, jag kan inte mer. Hur svårt kan det vara att svara mig, vad gör jag fel, varför han hatar mig, varför , jag fattar inte, jag försöker att hålla kontakt, jag vill det, men det vill inte han....nu tror jag inte mer, att vi kommer att ses mer. jag kan inte mer, gråter nu....varför det är så svårt med honom. Om han ser, han kan bara blockera bort mig, om jag nu stör honom för mycket. Men han gör inte det...han ser mig, att jag har fått känslor med honom...men han ser inte mig, eller vill inte se bara. Jag är så besviken just nu på honom. Han bara läste och nu han är borta igen, tror inte att han jobbar. Då skulle läst den senare. Jag är galen i honom. Nu vill bara gå till N, vill ha honom nu. Jag skrev honom också att kanske jag kommer denna vecka till honom. Jag bara går dit... vill känna honom, saknar just nu så mycket närhet, känner mig så nere just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0