21.oktober

Jag får ingen studiemedel, fick meddelande. Jag visste det redan. Om kan bara kontakt nu med lärare, och få den en poäng klarat, då få jag studiemedel. Då behöver det så snabbt bara kan. Räknar hit och dit nu mina pengar. Klarar mig tills nästa månad, men det kommer vara jobbigt nu, räknar bara att få mat på bordet, ingen annan. Igår fick sms av M. Han kommer att åka till Pakistan redan nästa månad, kanske redan i början av november. Hans pappa är sjuk. Jag svarade att han ska höra av sig så snabbt, när han har bokat biljetterna. Det kan hända att nästa vecka kan vara min sista vecka utan J....Jag vill inte tänka på det inte alls nu. Det betyder, att kommer inte att kunna jobba på helgen, det blir jobbigare i skolan. Då har inte tid över. Men tiden går snabbt, jag vet att klarar det, bara att vara starkt. Den vecka är jobbigt, måste fixa engelska nu, svenska, och högskoleprovet. Planerar nu allt, hur kan hinna allt, men det kan jag inte. Viktigaste är att skriva engelska klar, och mer kolla för provet. Skulle skriva igen en uppsats, eller nån text, men det kommer jag inte göra. Nästa vecka är jag ledig i skolan, då kommer ge allt, bara för skolan, men måste kunna jobba också några dagar. Hoppas att få jobba minst två dagar nu nästa vecka. Nu ska plugga för provet tills M lämnar J om ca en timme. Nu sover J , jag skulle börja skriva engelska. Men är ganska nere just nu, men tänker skriva klar min text. Måste göra det, jag har för mycket den vecka nu. Hur kommer jag överleva, det vet jag inte. I natten sov bara några timmar, känner mig trött, men vila lite nu när J var hemma att orka vara uppe nu. Nu ändrade bilderna på FB, även profilbilden. Där är jag med J. Nu är det bara jag och hon, ingen annan. Det går inte, och måste ta ner min användning där. Använder för mycket. Stängde av mobilen. Jag klarade att vara utan FB nu ca 10 timmar. Jag kan inte vara utan den nu. Det är stört mitt liv just nu för mycket. Jag vet inte mer hur ska klara mig genom allt nu. Jag mår dåligt, och vill inte må mera så dåligt. Jag vet inte hur kommer att klara det allt. Det är för mycket. Idag när M lämnade J, tänkte att han vill prata med mig, men det ville han inte. På lördag ska lämna J till honom, för att då skriver provet. Jag vet inte hur klarar det bättre nu, har inte pluggat så mycket, bara att chansa för svar. Det blir jobbigt. Och nästa vecka när är ledigt, då har också så mycket att göra. Jag har inte J, och tiden går så snabbt. Nu ska skriva lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0