22.oktober

Det är onsdag och vaknade idag klockan 9 tiden. Skickade J till skolan, och somnade om. Jag kunde inte sova inte alls i natten. När kommer den tid att kan sova hela natten utan att kollar på klockan eller mobilen. Igår ändrade min profilbilden. Nu det är jag o J. Vi båda är så söta och glada på den bilden. Vill visa till alla, att har bara en person i mitt liv, som betyder allt för mig nu. Jag fick ganska många "gilla" markeringar redan. Tyckte inte att nån kommer att gilla den bilden. Även D sa, att det är jätte fin bild av oss. Det värmde mitt hjärta. För att nu lever bara för henne. Gör allt för henne, att hon ska vara nöjd. Igår var vi ganska nära, jag kände att hon behöver närhet, hon behöver mig lika mycket, som jag behöver henne. Jag förklarade henne , att mamma kan inte ge henne allt. Att det kostar pengar, som mamma har inte så mycket. Jag såg i hennes ögonen, att hon förstod mig. I första gången kände jag, att jag kan vara en bra mamma utan att bli arg. Såklart det är svårt ibland att vara det. Men måste ju vara det för henne. Hon är allt för mig, och vi måste hålla ihop nu. Nu är det bara vi. Hennes pappa kommer åka bort, jag vet inte när, eller när kommer hon träffa honom igen. Det blir jobbigt för mig nu, när redan mår dåligt. Jag måste bara kämpa hårt nu att klara mitt liv. Jag har just nu en helvete liv, när har inte råd att leva. Räknar varje öre just nu. Jag hoppas att kan jobba några till dagar nästa vecka nu. Nu har skrivit klar engelska, Vet inte om blir godkänd med min text. Men då få jag veta, vad måste göra att bli bättre. Nu har jag svenska som måste göra för imorgon. Jag har inte ork, at fixa de nu. Men måste göra det nu. Senare kommer ju plugga mer. Men nästa vecka hoppas det blir lite lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0