23.oktober

JAG ÄR KÄR I HONOM...nu känner det att det är sant. Annars skulle inte ju hela tiden vara efter honom, inte kommentera honom, inte skicka mer meddelande, men jag fortsätter. Igår kväll IGEN, hej, hur är det med dig? hoppas allt bra. Inget svar...men han läste. Nu igen i morse kommenterade, och nu såg att jag hade skrivit fel ett ord, skrev fria, men ville skriva fira. Fyn, att nu han såg säkert det, och nu han tänker, att jag menade fria. Att han ska fria nån. Men skrev bara , om han ska börja fira så tidigt. Och tror att jag hade rätt, han svarade "jo.." men om det var svar till mig, eller till en annan, som skrev där. Jag vet inte mer hur kommer att klara det allt. Jag bara vet inte. Jag ville inte mer tänka på honom, vill gå vidare med mitt liv, men kan inte, kan inte, om tänker på honom hela tiden. Om det skulle komma nu nån annan till mitt liv, att kan komma över honom, jag kan inte. Vet inte hur ska skriva nu honom, när han kommer fylla år. Det stör mig så mycket, när tänker på honom, utan att han svarar nåt. Han visar ingen intresse mot mig ju. Han svarar inte mer, jag fattar inte varför. och nu när kommer skriva honom, att han en liten present, jag tror inte att han kommer att svara nåt---jag vet inte vad ska göra, då blir ju mer ledsen, om han svarar inget mer. Han ser , han förstår själv säkert, att jag har känslorna mot honom. Snart måste gå till skolan, jag vill inte gå , men måste gå. Jag vill inte känna mer mig så ensamt , det är så jobbigt. Jag orkar inte mer. Igår smsade M, när han ska åka, han vet inte. Nu började undra hur mycket han få bostadbidrag, om J är hos honom. Det visade att han åker inte, inte än. Just nu vill bara att han går, bara att gå härifrån. vill inte att han är här, han gör mig illamående så mycket just nu. På lördag måste lämna J honom, att kan gå skriva provet. Jag är så stressad , jag är helt slut. Jag måste ta det lugnare, men jag kan inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0