24.oktober

Trött är jag, men känns att det börjar bli bättre, hoppas jag. För att skickade nytt mejl, och lärare svarade. Hon frågade vilka moment blev godkänd. Nu svarade henne, och väntar vad hon kommer att svara. Jag behöver det sista poäng, jag måste klara det nu. Det är jobbigt just nu. Imorgon kommer skriva högskoleprovet. Känner såhär just nu, vill inte stressa för mycket. Jag har inget att förlora. För att känner att kommer in en av kurs som hade bestämt, men vill ju bli mer poäng för provet. Kommer inte börja plugga nu lärarprogrammet, men hoppas att kan göra det nästa höst nu. Jag har bestämt mig- jag vill flytta till Uppsala. Det vill jag nu verkligen, där kan börja nytt liv. Jag mår bättre där, det är lugnare. Men kommer inte flytta så snabbt, kanske om några år. Måste bara komma in utbildning, och hitta bostad. Det är det jobbigaste. Och måste börja kolla skolorna också nu för J. Uppsala är mitt hem....Ingen som håller mig kvar här mer. Nu går M , nu kommer han att flytta. Det känns lättnad. Jag måste börja leva nu, och jag vill inte leva kvar här. Även T svarade nu till några meddelanden. Det känns bra, men det är bara vänskap, inget mer. Nu önskar bara att kan träffa honom, att ge min present. Jag vet inte, men är orolig att han säger att han kan inte ta emot present. Måste tänka genom, hur kommer att berätta det. Nu är det bara att klara provet imorgon, J är med mig nu i helgen, Imorgon på morgonen kommer lämna henne till sin pappa. Sen kommer att hämta henne. Och jag ska jobba på tisdag. Igår ringde Radisson, såg även att har lektion på torsdag. Och har massor att göra nu nästa vecka. Måste plugga mycket nu, planera . Denna vecka varit uppe alltid tills kl 12 på nätterna nu. Idag hade lektionen, och jag kom inte fram. Det var stop efter Arlanda, och sen skull varit en timme sent, sen tänkte, att ingen ide att gå för en timme bara, då åkte hem tillbaka. Nu har pluggat mycket tillräckligt för provet. Måste läsa lite bara. Men snart kommer att hämta J, hon ska till fest ikväll. Hemma, men ska hämta J snart. Jag ska skriva hemtentamen nu, och det ska bli minst 4 sidor nu, som måste skriva. Fyn, det kommer ta en evighet att skriva, har tre veckor på mig. Hur kommer jag hinna att skriva den nu. Men måste ju göra det, om vill bli godkänd nu, att få studiemedel. Funderar nu, om kommer att avbryta några delar av kurs, kanske kommer avbryta bara en del. Det är för mycket, jag hinner inte med. Måste ta ner jobb nu. Bara max tre dagar kan väl jobba i månader. Om man bara kan veta , när åker M bort, om han kommer att åka. Just nu vill fixa ju min poäng så snabbt bara kan. Vet inte vart ska bara börjar. Kanske kommer att låna böckerna nu, om kan. Och sen sitta bara biblan och skriva bara . Jag är redan utbränt, känner själv. Jag har ingen fritid, jag hinner inte träffa vänner, jag vill gå ut ibland, ha kul, men kan inte. Bara kan inte, jag vet inte om kommer att klara det allt. Måste börja mer planera nu min tid. Bara att skriva upp, och sen bara se, hur ska göra. Det går inte mer så lätt. Måste göra det, och göra allt mer nu, när har ingen J här. Men kan inte ju plugga hemma så lätt. Och måste stänga av bara mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0