25.oktober

Äntligen är det över- skrivit provet, och det varit mitt bästa nu. Nu kan komma in min utbildningen...om söker den nu nästa hösten. Lite lättnad, och känner mig ju ganska nere...men inte helt. imorse lämnade J till bussen. En kille åkte samma bus, såg ut ganska snygg, han tittade på mig redan på bussen. Sen gick med J till M, och vi gick fel dörren, samma dörr, som den killen bor. Han hade nyckeln, J tog trappan, jag åkte med honom i hissen, han började prata, sa vad heter han...ge handen, sen frågade om jag ska jobba. Sa att lämnar dotter till pappa, att ska till skolan. Sen kom ut i hissen, och J , -mamma det ä fel dörren. Det måste betyda nånting, att vi kom samma dörren som den kille bor nu. Fyn , han var så snygg kille, men han kom från nån fest, och skulle sova hemma, sa honom "god natt". Nu kan inte glömma bort honom....Varför vi prata inte mer. Han kanske glömt mig bort, han var full ju. Nu tar det lite lugnare, men lånade en boken i biblioteket, boken om att skriva examensarbete, om vetenskapligt skrivande. Jag måste lära mig skriva nu, det är så jobbigt. Måste börja skriva nu på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0