26.oktober

Söndag, sitter hemma, ska till A, hon kommer hämta oss snart. Idag har jag redan hunnit städa, men känner mig trött. Vet inte hur ska göra med skolan-det är för mycket som måste göras nu. Har inte ork med allt, det är redan för mycket, att inte tid att vila ut mig. Fundera att lämna två delar nu, att hinna med engelska också. Och nu det hemtenta också, att få studiemedel. Vill inte bli helt utbränna mig heller. Fyn , och tänker på den kille nu hela tiden, om bara kan träffa honom igen. Men hur, jag kollade igår ju redan. Han sa, vad han hette. Kollade om han bor ensamma, och såg att inte ensamma, en kvinna bor också där, som är ca 15 år äldre än han. Det kan vara hans flickvän. Men varför han sa sitt namn, eller fråga om jag ska jobba. Varför börja prata med mig? Det känns konstigt lite. Hur kan glömma bort honom nu, vet inte. Han kanske glömt bort mig. Men för mig känns det betydde nånting att jag träffa honom, att vi gick samma dörr, att J gick till fel dörren, det måste betyda nånting, och såg horoskop, att dejtingslycka var igår...Om bara han inte glömt bort mig, om bara få träffa honom igen. Imorgon lämnar J till fritids, sen är jag en vecka utan henne. Imorgon fyller T år, först tänkte gratta honom bara på FB. Senare skickar meddelande , hoppas bara att han kommer att svara nåt. Han ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0