27.oktober

Jag skrev i hans tidslinje, jag grattade honom. Det är många som grattar honom idag, han hann redan "gilla" några , men inte min inlägg. Igår lämnade J redan, var igår hos A, och hon stannade där. För att de ska gå idag till badhuset. Känns lättare, att redan igår var utan henne. Men kunde inte sova i natten heller. A ge några sömntabletterna, men det hjälpte inte alls. Lika trött som alltid. Vet inte hur klarar. Nu måste börja plugga, och skriva. Tar det lugnare, för att måste planera. Idag tänkte ta och skriva nu klar mina skriftligt, för att har lektion på torsdag. Jag har även engelska nu, som måste göra också. Har inte kollat, hur gick min skrivande, kanske måste skriva om. Och har nu den hemtenta också, måste börja även med denna, men hur. Hjärna är redan svullen. Tänkte skicka meddelande om, om min present, men kanske bättre att vänta. För att idag är han uppdagen, jobbar, och sen andra säkert som träffar honom, och kanske han ska bjuda nån fest eller nåt. Då kommer han inte hinna att svara. Väntar tills imorgon nu. Och imorgon måste jobba., som vill inte alls. De kommer säkert fråga mer dagarna , om kan jobba, men kommer att svara "nej". Jag hinner inte. Nu ska börja skriva... Tänkte skicka redan nu meddelande, för att såg att han ville inte "gilla" min inlägg, men sen han "gillade" även min inlägg. Så har han läst nu min inlägg. Det är bättre, att inte skriva nu honom. Han kommer inte svara säkert på en gång nu. Men tror att han är ledig imorgon, och kanske han kommer att svara, vet inte, men hoppas det. Försöker nu att skriva, men vill inte. Har redigerat mina texter, och skickat in igen. Nånting har jag gjort i alla fall. Jag tänker på denna kille, jag drömmer om honom....varför gör jag det nu...varför träffade jag honom... varför kan inte glömma bort honom nu,,,,om kan bara träffa honom igen..... Läst idag, skrev en uppgift, känner inte alls så bra med allt pluggande, måste bara kämpa mer. Nu har suttit vid data två timmar, och gjort engelska. Hur kommer att klara det , vet inte. Allt de är så jobbigt just nu. Hur kan planera tiden bättre. Måste börja fundera för uppgift, att skriva denna dumma hemtentan nu. Det är jobbigaste av allt, men tänkte att börja skriva redan denna vecka, eller börja att läsa och skriva ner. Vill skicka meddelande honom, men samtidigt vill inte störa honom när han fyller år nu. Han vill säkert att vara i fred. Men klarade inte att vara, skrev honom nu såhär- jag har faktiskt en liten present till dig , som vill ge till dig, som köpt länge sen, efter det du var här sist...skrev inte mer. Vill att han läser det, och att han kan lite tänka, vill inte skriva allt på en gång. Tror inte ju att han kommer att svara nåt, om han kommer svara då kommer säkert att svara, att han kan inte ta emot. Men om han inte svarar, då fortsätter att skriva om det vidare. Väntar inte alls, att han ska svara nu mig. Han fyller år idag, och han kanske uppdagen, kanske är tillsammans med sina vänner, eller är ute. Han började jobba tidigt ju imorse som läste en kommentar. Väntar när M kommer ta J-s täcke, och sen ska gå och handla lite mat hem. Nu räknade att har ca 400 kronor för maten, ska föröka hålla mig . Bara köpa, vad jag äter, måste spara mycket nu. Vad ska äta imorgon, det vet jag inte än. Och tv funkar inte hemma, ser ingen bild, det är fel nånting, men vad är fel, vet inte. Läst engelska lite till, men nu orkar inte mer, ont i ögonen. Han läste min meddelande, och såklart han svarade inget...han vet inte vad ska han svara. Men tänkte vänta nu tills imorgon, sen skriver vidare, sen få man se, om han svarar då eller inte. Tänker på honom, tänker på denna andra killen ju också. Faktiskt skulle vilja träffa honom igen, men är osäker. Han är kanske redan glömt bort mig, han kanske kommer att träffa J ute...Vill träffa honom igen, men jag vet vad heter han, och vet vart bor han, och kollade, att där bor också en kvinna, som är ca 15 år äldre än han. Kanske är de ett par, kanske inte. Men fattar inte, varför började han annars prata med mig i hissen, och kolla på mig, om han har nån redan, eller han vill ha nån som en älskare kanske. Jag kan inte börja hoppas på honom nu heller. Men kan hända att kommer ju träffa igen varandra. Om det skulle hända, kommer han ihåg mig eller inte. Jag måste ta det lugnt bara. Inte stressa för mycket. Jag är redan stressad för mycket. Tänkte sova tidigt nu, ska ta en s.k sömntablett, kanske nu kommer det ge mig lugn o ro, och att kan sova hela natten nu. Vakna tidigt imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0