28.oktober

Vart ska börja nu. Igår skulle somna, och sen han skicka meddelande, sen vi bara chatta. Ca två timmar kanske. Berättade om present, han vet nu vad är det. Och han vill träffa mig, att kan ge honom. Sa, att är på torsdag i skolan, att kan ses. Men han sa, att han jobbar förutom på lördag. Tror att han vill inte bara träffa och få sin present. Han vii ju nåt mer...Och sa, att kanske i helgen kan ses. Fattar inte själv, att ha chatta igår med mig. Han skrev att vi hörs i veckan. Jag vill träffa honom, och nu vill även han ses, men känns att han vill komma till mig. vet inte. men nu måste gå till jobbet. Hemma efter jobbet, klockan är redan 19, måste plugga engelska nu lite. Jag vet inte mer vad ska göra. Hur klarar med allt, måste lämna nånting nu, att hinna med. Att ha energi, känner mig helt slut, har inte kraft. Tänker nu mer andra sakerna mer. Hur kan vara lyckligare, starkare, mer positiv. Måste bestämma själv, hur vill att mitt liv ser ut. Just nu vill att ha nån, som kan ge lite råd, saknar nån bredvid, att känna känsla att vara älskad, att bara inte vara ensamma....jag vill inte mer att vara ensamma. Och efter igår tänker igen på honom. Jag kan inte börja hoppas nu att vi kommer att ses i helgen. Fick sms, att ska jobba på fredag. Det känns ok, att jobba, behöver ju pengar , att leva. Han är ledig på lördag, kanske kommer att ses. Jag vill inte att han ska komma hit igen, jag vill gå till honom. Men vi måste komma överens , men känns, att han vill komma själv till mig. Jag vill inte tänka på det just nu. Jag vet inte, men bestämt att lämna en del, men kanske kommer att lämna även en annan del också, vet inte. Just nu vill klara helst engelska, jag är så dålig att skriv , allt grammatik, med allt, känner behöver mycket mer grammatik att öva. Nej, nu ska ta och försöker att fixa lite engelska, annars kommer sova. Tv funkar inte, vet inte vad är fel. Imorgon har tvättstuga, och måste skriva imorgon även skrivuppgiftter, och sen måste börja lite med hemtentan. Måste skriva 4-5 sidor , att klara nu poäng, fyn hur klarara det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0