2.oktober

Jag sov inget i natten, bara kunde inte, sov o kolla klockan hela tiden, sen på morgonen somnade och vaknade för alarm. Sov efter kl 11, men vaken hela natten. Jag har problem att sova, jag orkar inte mer, måste gå till läkare. Det stör mig så mycket mig . Jag vill kunna sova hela natten. Nu måste börja ta tabletter igen kanske.... det vill jag inte... Ska hitta ny husläkare bara, byter helt enkelt. Tänkte på honom nu hela natten, det gör bara så himla ont i hjärtat, nu vill bara gå ut och hitta nån annan , glömma honom så snabbt bara kan, eller gå till N tillbaka, och visa honom, att jag ingen docka... Måste gå till jobbet u, men vet inte hur klarar mig. Idag skulle varit lektion, och såg inte i schema, de hade ändrat länge sen. nu imorse såg annan schema. Hemma, var ute och promenerade efter jobb. Det känns så tråkigt. Jag är så himla trött just nu, och besviken för alla. Jag vill träffa N, men han är för trött idag, och imorgon han är med sina kompisar, då kan vi inte ses denna helg igen. Jag har väntat denna helg nu så mycket, och nu vi kommer inte att träffa, han är rädd att träffa mig igen, jag förstår, nu när jag behöver honom, jag har saknat honom så mycket nu. och nu blir det jobbigare, om man inte få träffa honom. Jag sa, att kan komma nu till honom, men han sa, att han ska jobba imorgon. Och ringde idag till vägledare, och jag får ingen poäng nu, jag få mina poäng när hela kurs är slut. Jag var så arg, att det är så. Jag kan bara fråga lärare, att har klarat mina uppgifter , inte mer. Tänkte ringa till Csn imorgon och fråga de, om det gå såhär. Eller måste få denna poäng, Då kan bara få detta, om kontaktar andra lärare, att få kanske göra nån uppgift. Jag är så arg just nu. Det är för mycket , måste lämna jag igen mina studier. Dat vill jag inte göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0