30.oktober

Torsdag idag, och har en lektion. Men ska till skolan. Har inte skrivit klar min uppgift. Jag är alltid för sent , jag vet. Men just nu måste hinna att skriva klar annan uppgift innan klockan 16. Tänkte börja skriva redan nu när åker till skolan, passa på tiden. Läste boken igår och börjat bli lite bättre nu att planera sin tid. Det är viktigaste att hinna med allt. Jag har lärt mig nu , att aldrig mer lämna sista dagen sina uppgifterna. Jag vet inte om kommer träffa honom nu i helgen eller inte. Jag vill träffa honom, han vet, det känns även han vill. Men är osäker, kanske han planerar nåt annat nu. Han fyllde år, och kanske kommer att fira lite med sina vänner. Men ska försöka att inte kontakta honom inte idag, inte imorgon. På lördag ska skicka meddelande, om han inte gör det först. Han sa, att han är ledig på lördag, och kanske vi ses i helgen. Nu måste börja klä på mig, snart kommer bus, tåg .. Nu är jag hemma, ska fixa maten snart. Känner mig trött och börjar bli lite småstressad. Hur kommer klara denna hemtentan nu, om det är nån ide, att skriva om det. Första tenta har jag i början av december, så får ju mina poäng oxa. men då är det en månad dit, vet inte, vet inte , vet inte. Tänkte börja att skriva idag, men osäker om orkar skriva. Men det är bättre, att börja skriva lite idag, eller bestämma, vad kommer att skriva. Det blir jobbigare imorgon annars. Saknar honom så mycket just nu, om bara kan träffa honom, om bara få hålla honom, om kan krama honom. Det är så himla jobbigt, när man har såna känslorna. Vill veta redan nu om vi kan ses i helgen eller inte. Nu tänker att skicka meddelande redan imorgon, och fråga, då kan börja planera också mina tider för lördag. Jag ska jobba då, om han vill ses, och vill träffa mig i Uppsala, då kanske kan åka efter jobbet dit. Men vill inte hoppas för mycket, bättre att ta det lite lugnare. Men kanske det är bättre, att fråga redan imorgon, kanske han börja planera nåt annat. Eller nån annan kommer fråga honom. Jag vet inte bara, vad ska göra. Kanske han vill bara ses, och få sin present, och det är allt. Det skulle passa bättre för honom och även för mig, om jag ska åka dit. Om han kommer nu bjuda mig dit, men tror inte det, men man vet inte säkert. Bättre att ta det lugnt, och inte tänka på det . Nu ska lagga lite maten, är faktisk hungrig. Klockan är snart nio, och började skriva och skriva. Inte helt klar, men i alla fall har kommit igång. Imorgon kommer skriva klar, hoppas jag. En stund tänkte jag, att nej, klarar inte mer, att skriva. Det blir mer och mer svårare nu. Vet inte varför. Men nu kan jag inte ge upp. Och nu denna dumma uppgift , som måste göra. Men funderar om det är värt att börja skriva, för att en del kommer vara slut i början av dets, då måste väl jag få en poäng, och sen få jag studiemedel. Hela kurs är slut i januari. Kanske klarar mig en månad till att kämpa. Vet inte, men måste jobba nu som vanligt. Räkna med ca 6 dagar i månader då. Eller kanske mer, vet inte. Måste göra det. Jag kommer inte att klara med allt, det kommer fortfarande jobbigt, men har ingen val för det. Jag vill veta redan nu, om kommer att träffa honom , jag vill träffa honom så mycket, jag saknar honom så mycket. Om han bara skulle veta. Han vet säkert själv att vill träffa honom igen. Men är rädd, om frågar honom, och han kommer inte att svara...Då blir jag besviken ju igen. Jag vill inte tänka på honom, men tänker på honom mycket nu. Om bara kan ses, och la alla kort på bordet, vill att han öppnar lite mer.....att visa honom, att har känslorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0