3.oktober

Det har regnat i natten, som jag grät igår igen. Jag blev så arg på N. Vi pratade igår, känns att även han ville träffa mig. Ok, han ska träffa sina vänner idag imorgon. Skulle gått igår till honom, men han var för trött. Han fortfarande lite arg, att har haft andra killar efter honom, sen jag sa, att har ledsen, sen han sa, ok. Men började känna, att han vill inte träffa mig mer, vet inte. Och se bara skrev honom, att han ska vara ärlig med mig., om han vill träffa mig, och han svarade "jag vill inte...". Efter det blev så arg på honom, jag skrev honom, att jag trodde honom, att varför han sa inte tidigare. Sen svarade han inget...efter det började jag gråta. Jag tänkte att även han vill träffa mig, men nu fick svaret. Jävla idiot är han. Efter det raderade hans meddelanden. Jag ville träffa honom, jag saknat honom, men han bryr inte om mig. Jag förstår inte honom. Han tänker nu att jag träffar denna kille( T ) .Jag berättade att vi har kontakt bara på FB, vi är bara vänner. Sa också, att han vill inte nån seriöst nu, att han är inte redo. Jag vet inte varför jag berätta om honom till N nu. Jag bara orkar inte mer , jag ville ha honom, men han vill inte mig. Och nu vet jag det. Idag har mycket at fixa nu. Ska mejla till lärare, om kan göra nån uppgift, at få 1 poäng ihop. Jag hoppas, att hon svarar också redan idag. Annars vet inte vad ska göra. Nu måste jag börja kämpa. OCH INTE TÄNKA PÅ KILLAR MER. Det måste jag göra. Sen måste skriva uppsats också, igen. Igår var inte i skolan. Jag vill inte lämna sakerna sent. Skrev klar uppsats, skickade in också nu. Nu måste fortsätta att plugga. Tänkte fixa en ämne till idag. Sen kan hitta nåt annat att göra. Igår prata med A, kanske ska till bio ikväll. Men tänkte själv att kanske gå till restaurang istället. Vet inte än. Skickade sms henne, väntar vad hon ska svara nu. Jag beställde på nätet själv en naturläkemedel sömntabletter, de är som lugnade medel innan man ska somna. Hoppas att de kan hjälpa mig kanske. Jag behöver att börja sova gott på nätterna. Det är så jobbigt, mina nerverna klarar inte mer. Har redan nu mycket stress. Just nu hoppas att kan fixa min poäng, och få studiestöd. Jag känner mig så nere just nu med allt detta nu. Att leva ett liv, som önskat. Känner att har ingen mer kraft ibland. Orkar inte att vara här. Jag vill ha nån , vill att nån älskar mig, saknar närheten just nu. Att ha nån bredvid, som kan stötta mig, ge råd, jag vill bara inte vara mer ensamma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0