4.oktober

Det är lördag, snart ska till jobbet. Tur att man slutar vid kl. 15.30 tiden redan. Sen är som vanligt ensamma. Kanske ska gå till J, ge mina kanelbullarna. Men tänkte överaska henne. Igår var jag och A ute, åt indisk mat, se gick till bio. Det var en trevligt kväll. Om skulle inte jobbat, då skulle gått vidare kanske. Fy fann, igår hittade en ny dejtingsida , och nu är jag där. Det ser ut samma som badoo. Gratis, och igår redan kom killar chatta. Jag är osäker om jag kommer träffa nån där. Jag är rädd. Redan en kille fick en trevlig kontakt. Han är yngre såklart, men såg ut helt ok. Vet inte mer vad gör. Jag vill inte börja dejta igen inte på nätet. Jag kan inte. Jag litar ingen just nu, jag tror inte ingen. Det är jobbigt, jag vill ju träffa nån, men är just nu perioden som känner själv att kan inte lita på ingen. Jag är bara så besviken på alla. Men han gillade min kommentar nu, som skrev idag. Han har inte alls glömt bort mig i alla fall. Hemma vid data. Känner mi så trött, vill sova snart. Nu kanske kommer träffa på skype en kille, som började chatta igår. Han kan danska, men skriver som svenska. Vet inte, om han vill prata nu. Frågade vem han letar här, han svarade att en bra tjej, att det är svårt att förklara. Men hoppas inte nu på honom, att det blir med honom nåt. Det kommer hela tiden nya killar att chatta med mig, men jag svarar inte. Jag vill inte alls , att vara där. Jag bara vill inte mer att träffa nån på nätet. De är inte min grej mer. Jag litar inte på ingen mer där. Jag kan inte mer. Kanske ska gå ut med D nån gång, vi chatta lite om det idag. Berätta henne också att hittade en dejtingsida, hon sa , att det bra för mig. Men börjar känna mig lite konstigt där. Jag bara känner, jag hittar ingen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0