6.oktober

Jag är igen helt slut. Såg att denna kille skickat i skype meddelande nu, att vi kan ses. Jag vet inte om vill träffa honom eller inte. Jag är osäker just nu. Vill inte träffa mer nån på nätet, jag känner det är fel. Jag vet inte vad göra, en väninna säger, att jag ska träffa honom. Just nu har mycket att tänka, med mitt liv som går bara neråt just nu. Jag är trött på alla, vill inte tänka mer på killarna, men det gör jag. Jag vill leva ett lycklig liv bara nu. Jag pluggar lite, lite till ska kolla engelska. Jag ville öppna ny konto igen, dejting, men sen tänkte- nej nej Tiina , du får inte, det är slut. Jag måste hålla mig borta nu helt. Det är jobbigt, när jag vill. Men det kommer att störa mitt liv så mycket, om kommer börja chatta med killarna där. Då har inte tid för skolan. behöver nu allt tid bara för skolan. Det finns andra ställen att träffa nån också. Kanske nån på tåg, kollar ju runt ganska mycket på tåg. Det finns även där att träffa. Eller på nattklubb, bar, men det tror inte att kommer träffa nån där nu. Denna månad kan inte gå ingenstans. Jag har ingen råd. Jag kommer kunna betala bara hyra, lån, och mobilen. Inget mer. Jag kan inte, allt åker inkasso kanske. Måste få ihop nu min poäng. Har inte fått ingen svar. Denna vecka måste få nån svar väl. Om inte få då måste ringa själv. Nu ska göra lite engelska också innan ska lägga mig. Måste kunna vila också lite, och hoppas imorgon kommer mina pillar, som beställde. Att kan börja sova igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0