9.oktober

Torsdag är det idag, och hemmaplugg som gäller nu idag. Tänkte att få köpa redan idag boken, men denna tjej svarade inget igår, när vi kan ses. Ska fråga ikväll igen, annars måste beställa den. Undviker helt FB nu, igår kväll var inne bara en gång, och nu var igen, kommenterade några inlägg bara. Jag klarar mig att vara bort från FB nu. Det är jobbigt, men jag kan inte förstöra mer mitt liv. Nu måste bara själv att hålla mig borta där. Bara gå in, om få meddelande. Men vet nu att kommer få kommentera tillbaka... Duschade redan imorse, har bokat även tvättstuga kl 14-18. Måste göra det nu. Behövs tvätta även några mattor. Och ett par gamla J-s byxorna, kan lägga igen på tradera, hoppas få lite extra pengar nu för de. Försöker att inte tänka på nån kille, men vet inte hur det kom. Men har en kille i mina ögonen just nu, börjat drömma om honom faktiskt. Jag såg honom i Uppsala på Interpol klubb, men vi stannade inte kvar där. Vet inte om det betyder nu nånting....men försöker själv nu att bara komma över T. Jag vill inte mer att tänka på honom, måste hålla borta från honom nu långt. Det är problem kanske nu, för att kommer om ¨några veckor att gratta honom, han fyller år ju. Och sen har jag present till honom. Vet inte hur kommer att skriva . Jag är bara rädd, att han kommer inte att svara nåt. Nu är kl 9 snart, och börjar med svenska. Sen måste ringa till lärare också , hon svarar inte själv, nu måste börja pressa henne själv. Nu har jag studerat hemma ca 5 timmar, det varit bara en del, och inte klar än. Ska fortsätta senare, när J sover. Men måste sova också tidigt nu, för att imorgon börjar redan kl. 8. Men kl 10 är redan fri. Kanske stannar kvar i skolan. Såklart loggade in in ju FB, och nu satt där igen, logga in och logga ut. Jobbigt, men nu kommer inte kolla, för att vet bara vems status man kommenterar där. Hittade en ny tjejkompis faktisk på FB, hon bor nära Uppsala. Skulle träffat henne nästa vecka kanske, vi bara lite pratat med vearandra. Men nu såg, att hon blev mormor, och kanske har inte tid att ses. Tänkte bara ta en fika , eller nåt. Bra att ha nya vänner i Uppsala. Nu vill jag verkligen att flytta dit. I början var anledningen han, men nu tänker inte mer på honom, eller lite ju tänker fortfarande. Det blir lite mer som hemma där, men känner mig lite ensam där, har ju inte nära vänner där. Skulle vilja ha kontakt med andra i klassen, men det är svårt lite. Nu har ringt idag redan två gången till denna lärare, och hon svarar inte. Vet inte vad ska göra. Om hon inte svarar inget nu , då kommer ringa igen, och sen kommer snart störa henne i mobilen , om inte det heller hjälpen. Fattar inte, hur svårt kan det vara att svara mig nånting. Jag bara sitter och väntar, hon är dum i huvudet kanske. Jag måste få nån inkomst. Ansökte nästa helg på Scandik, nu hoppas, att de kommer att boka mig. Jag måste jobba nu så mycket bara kan. Jobbat nu två dagar, kanske kan jobba några till dagar. Jag kommer att hamna i minus nu denna månaden. Vet inte hur mycket, men det kan bli ca två eller tretusen. Det betyder, att måste ta smslån, ingen annan val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0