10.september

Snart ska till skolan. Efter det måste komma hem, och skriva klar min uppgift, som känns lite jobbigt just nu. Men kommer ju kunna skriva nånting, måste göra det. J är i skolan nu. Jag hoppas just nu att hittar nya vänner i Uppsala. Några från Estland som bor där. Tänkte ta kontakt med de själv nu, om vi kan ses nån dag, ta en fika eller nåt. Jag vill ju hitta vänner just där. Jag vill kanske en dag flytta dit. Vem vet. Om jag hittar nån kille kanske .....det finns där lediga säkert, bara att hitta. Vet inte om mamma ska skicka pengar eller inte, skulle behöva faktiskt just nu lite. Lön kommer på måndag. Har sista 500 kvar. Måste köpa bläck till skrivare, tänkte köpa nu efter skola i Uppsala. Fyn vad jag gjorde nu....i morse när gick till skolan. Jag tror att såg honom köra med honom. Tror att han åkte hem. Det såg ut hans bilen, den åkte ditåt vart han bor. Jag var lite för långt bara. Lite osäker. Och jag skickade under dagen meddelande. och berättade, han läste, men svarade inget. Kanske det var han, men ville inte svara...jag vet inte. Jag måste lämna honom i fred, men det kan jag inte....kan bara inte. Jag har fått kontakt med en estnisk tjej , som bor nära Uppsala. Hon hade skickat meddelande redan på söndag. Det var hon som var först. Känns att hon skulle också vilja träffa mig. Nu har lite skrivit, och kanske nästa vecka kan vi ses. Det känns så bra. Och sen det var en till, som skulle flytta till Uppsala. Nu blev även hon min vän. Det börjar bli bra, att hitta nya vänner just där. Jag skulle vilja hitta nya vänner., jag vill själv. Tänk om kommer vara ute i Uppsala, och träffa honom där. Men det kommer inte hända. Tror inte, men allt kan hända ju. Men han bryr inte om mig ju....jag vet inte, hur kan komma bort av honom. jag kan inte. Klockan är snart 10, och jag skrev klar min första skrivuppgift nu. Jag klarade att skriva. Nu hoppas , att det finns inte för många fel. Det känns lättnad, att gjorde klar det. Och varje dag känner jag, att jag klarar allt detta, om jag kan planera. Nu bara skriva upp allt, när ska göra, och kommer inte lämna mer att för sista dagen. Det är skitjobbigt. J sover, hon blev arg nu på kvällen, försökte trösta henne. Jag måste visa henne, att jag bryr om henne. Vi bara satte på soffa, och myste. Hon blivit stor, och tycker att varit lite bort från henne. Känner, att visar inte min kärlek så mycket som skulle måste. Måste hitta tid nu för henne. Att kunna vara med henne. Hon behöver mig. Denna tjejen kommer träffa nu nästa vecka. Det är kul, att hitta nya vänner. Men hon är bara 23 år gammal, men hon kanske vet inte hur gammal jag är. Bättre att ses ju, sen kan man se ju. Nu ska snart gå och lägga även jag. Behöver en bra sömn. Nu börjar jag även känna, att blivit trött redan under dagen när åker hem. Det är jobbigt att pendla. Det tar tid, men nu tänkte att börja passa på, när sitter på tåg, att göra för skola nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0