11.september

Torsdag idag. Snart mot Uppsala, skolan väntar. Jag känner att jag börjar må lite bättre efter allt, som händer med mig. Det finns hopp, att livet blir bättre. Jag ska inte ge upp nu det, nu ska jag kämpa för allt att nå mina mål i livet. Igår chatt med denna unga tjejen länge. Även hon planerar att börja plugga för förskolelärare. Så att kanske börjar vi tillsammans. Hon lät gaska trevligt, nästa vecka kan träffa henne nu. Men inte planerat vilken dag. Hon jobbar heltid , så hon kanske inte har tid under dagen. Det känns bra, att få hitta nya vänner. Då är det lättare att glömma HONOM. Jag måste göra det , jag kan inte hoppas för honom mer. Vi har kontakt, men han bara vill inte svara för mina meddelande. Vill inte störa honom för mycket. Tror att det var han som körde igår, för att han svarade inget ju. Han ville inte erkänna det kanske. Nu måste läsa lite innan börjar gå mot Uppsala. Planera planera studier väl nu . Klockan är snart 10 på kvällen. Pluggade nu på kvällen ca två timmar. Skrev upp min skolalmanacka vilken dag ska göra vad, måste börja planera mina tiderna. Vill inte lämna allt bara för sista dagen. Det är jobbigt. Och läsa genom, vad måste. Imorgon kommer J-s tjejkompisar hit. Det blir jobbigt för mig, när de är här, och springer runt nu. Men hon vill ju leka med nån. Ibland jag tänker på henne, hur jobbig det är att vara hela tiden ensamma, inta ha syskon. Det är min största önskan, att ge henne syskon, men det går inte just nu. Jag hittar ingen just nu. Jag saknar såklart nån bredvid mig. Men vill inte springa själv efter andra , jag vill att det kommer nån hitta mig. Jag vill inte vara ensamma . Det gör ont ibland, att tänka på det. När man träffar nån, börjar man hoppas för nån. Det hänt ofta med mig, jag vill inte träffa nån ny mer. Jag blir alltid besviken. Just nu måste släppa T. Han visar ingen intresse, ingen. Han skulle fråga, hur går det i skolan, men nej, han gör inget. Jag förstår honom, att han måste tänka på sitt liv, att skit i andra. Men hur svårt kan det vara att svara. Jag vet inte om han vill träffa mig mer eller inte. Jag har nu e present till honom, och vet inte hur kan kontakta honom. Om ca en månad kommer han fylla år. Jag kommer ju skriva honom, om det. Och jag hoppas att då kommer han att svara nåt. Nu kan inte mer skriva honom, om det att kan vi ses i uppsala eller nåt . Han vill inte träffa mig där....jag har förstått det själv nu. Imorgon har har skola på morgonen bara. Efter det tänkte stanna i stan och ta några bilderna. Och kanske äta lunch där med. Njuta lite att bara vara där. Jag vill vara där, vill gå ut där, men har ingen att gå ju. Men nu kanske kommer träffa denna estnisk tjej, att kanske kan gå ut med henne där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0