13.september

Klockan är 9 på lördag, och vaken vid klockan 8. Idag ska städa hemma, tvätta, köpa present till J-s kompis. Imorgon hon ska till hennes kalas. Då kan vara utan henne några timmar. Måste lämna tillbaka boken eller förlänga. Men tror det är bättre att lämna tillbaka böckerna, som behöver inte. Börjar känna mig mer hemma med studierna nu. Igår tänkte inte att läsa texten, men gjorde det i alla fall, att hinna med. Under helgen måste fixa läxor för måndag. Planera planera, läsa och översätta, om inte förstår. Tänkte börja stanna kvar i skolan nu nästa vecka. På fredag ska träffa denna estnisk tjej, hon slutar jobb kl 3 tiden. Vi kan ses , ta en fika, sen få se, vad ska göra. Kanske stanna kvar i Uppsala. Vet inte, hur låter ju trevlig. Jag skulle vilja mer kontakt med mina klass, men känner mig utanför lite. Nu börjar komma inkomst, betalar räkningar, men måste spara för nästa månad , för att då få ingen lön ju, och tror inte att få studiemedel än. Men hoppas att få lite poäng snart. J sover klocka är snart 10, vill inte sova. , kan inte sova. Läste lite för skolan, men bara lite. Jag kan inte fatta, vad jag gjorde igen. Jag bara kan inte ....jag skickade meddelade till min N, kille som träffade efter min ex. Jag har inte glömt bort honom och kommer inte göra det heller. Jag tänker på honom ofta, jag vet inte varför. Det är nånting med honom. Sen ringde jag honom, prata lite , halv timme. Han vill också träffa mig, vi passar ihop "i sängen", jag har känslorna med honom, jag blev kär i honom, han var första som hade efter ex. Nu kan det hända att vi kommer att träffas nästa helg. Han frågade om vill komma till honom. Jag sa, att kanske nästa helg ska komma. Men problem är, att han har en kompis som bor där. Jag vill vara med honom, men samtidigt är jag osäker , om kan vara med honom om jag har känslorna kvar med T. Det kan bli problem, om jag kommer avbryta honom....kanske jag vill honom, att komma över T. Jag vet inte, jag vill ju glömma bort honom, inte mer tänka på honom. Jag vet inte vad ska göra. Jag saknar ju båda, men jag kan inte få T, men jag kan få N. Jag börjar bli osäker, om jag gör rätt, om kommer träffa nu N. Det var över ett år, när vi sågs. Om har kvar dessa känslorna. Jag måste bestämma nu, vad ska göra, hur ska göra. Det är en jobbigt beslut för mig. Jag saknar nån bredvid, saknar närhet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0