15.september

Måndag idag, det gick helt ok idag, men inte med J. Hon bara vill bråka med mig, jag orkar inte mer med henne snart. Hon blivit så jobbigt med mig nu sista tiderna. Jag hoppas, att hon kommer bli bättre. Men tror inte det, hon är redan en skitunge lite. Men det är livet. Idag har börjat använda nu helt i phone. Nu det räcker med två mobilerna. Och jag kunde inte hitta mina kontakter på simkort, och det gick inte mer att sätta in gamla mobilen. Ville ju ha i minne T-s nr. Då tänkte, att skickar meddelande, skrev vad hände, om han kan ge sitt nr. Jag var helt säkert , att han kommer inte svara. Och sen han svarade, och skrev sitt nr, och förklarade hur kan hitta mina kontakterna. Och då hittade de. Chatta lite med honom. Han själva ville kanske. Sen han sa, att han ska kolla vidare film, och att han hälsar dotter. Och sen vi hörs. Trodde inte att han skrev med mig. Men det är bara vänskap. Inget mer, och vill ha nån annan ju.... Måste göra för skolan nu, skriva lite om boken. Och sen är det två morgonen, när måste vakna tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0