17.september

Jag är trött, vill sova snart, men har uppgifter att göra nu. Jag har en övning, som måste skriva och skicka in nu. I morgon är det redan torsdag, och sen det är fredag. Barnfritt, men ska jobba på lördag. Och nu skrev min ny estnisk vän, att hennes syrra också kommer, att de ska ut senare. Att jag kan följa med. Det låter bra, men jag måste ta hem sista tåg, att jobba på lördag. Skrev henne också om det. Nu kanske ska fråga, om de vill gå ut på lördag istället. Vet inte, men det ska vara kul att vara ute i Uppsala. Vi ska få se, hur vi ska planera nu. Jag måste komma tidigt till Uppsala, och sen hela dagen där, och sen vara ute. Idag pratade med M igen, att planera J en vecka hos mig, en vecka hos honom. Vi bråka igen såklart, men sist kom överens, att det kan vi planera. Nu planerade första vecka. Men det kommer inte vara en vecka, han har skola tisdag o torsdag, då kommer hon stanna hos mig. Och han kommer att flytta , nu är det säkert. Vi bråka, och jag ville gråta, ville bara springa, men stannade kvar, och höll mig starkt. Jag hatar honom på riktigt, hur han sa till mig, han smutsade ner mig, det vad han sa, det gjorde så ont nu för mig. Jag fattar inte, att han sa såhär till mig. Jag bara vill nu, att han bara går.... Nu ska försöka att skicka in min 2a uppsats. Försökt fixa en till hemläxa, det var så svårt, tyckte jag. Men men, måste göra det. Skickade in uppsats också. Det börjar bli tuffare nu i skolan. Helt. Nu chattade med min ny vän. Vi kommer att ses på fredag, sen få vi se, vad ska vi göra. Kanske ska ut på lördag till en karaoke bar. Hon ska prata med sin syrran. Vi kommer att ses på fredag , jag berätta att måste jobba på lördag , hon med. Det kommer bli kul, att gå ut i Uppsala. Problemet är nu, att kommer ju vilja träffa T ute där. Kanske kommer att skicka meddelande honom, eller la upp nånting på FB, att han kan se ...det är inte bra... Jag blev igen arg på J, jag orkar inte mer. Jag försöker vara snäll, inte bli arg, och sen bara det kommer, att börjar skrika på henne. Jag försökt försökt , men det blir inte bättre. Det blir bara värre värre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0